Aviseringar
Rensa alla

Sluta med P-piller stoppar Starka känslor?


Ämnesstartare

Linus_89:

får se om hon slutar med dem när sista kartan hennes tar slut..

Jag tycker du ska råda henne till det, om du inte redan har gjort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Jag tycker du ska råda henne till det, om du inte redan har gjort det.

Det var hon som tog upp det och gav mig en funderare och jag samtyckte med henne, + det kostar en lax per år för dem så :/.. Visst om det blir något mellan oss, då kan jag tänka mig att dela på summan för HEY, jag är också delaktig i relationen 🙂 no?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

Visst om det blir något mellan oss, då kan jag tänka mig att dela på summan för HEY, jag är också delaktig i relationen

förlåt om jag är trög nu, men summan för vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ÄTER HON P-PILLER MED GULDÖVERDRAG ELLER VAD? [tard] Jag betalar 130kr för 13 MÅNADER! [shake][shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ah, juste, alla får ej subventionerat. [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

förlåt om jag är trög nu, men summan för vad?

P-pillrena kostar dryga 900kr så om vi ska ha en relation så får ju hon go back on the pills :P.. rubber är jobbigt och tar bort all pleasure. Och då tänkte jag HEy! I can split it with you :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

P-pillrena kostar dryga 900kr så om vi ska ha en relation så får ju hon go back on the pills :P..

använd kondom förfan! =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

använd kondom förfan! =)

rubber är jobbigt och tar bort all pleasure sa jag jue! 😛 men i värsta fall ah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

rubber är jobbigt och tar bort all pleasure sa jag jue! 😛

Det behöver inte alls vara så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Det behöver inte alls vara så.

EEEEEhm är du kille eller 😛 Jg tror att jag vet bäst 😛 Och rubber tar bort typ 75% av den riktiga känslan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

EEEEEhm är du kille eller 😛 Jg tror att jag vet bäst 😛 Och rubber tar bort typ 75% av den riktiga känslan.

Jag vet killar som har sagt motsatsen. Eller kanske inte att det är SKÖNARE med kondom, men att det iaf inte är så stor skillnad. En del har sagt att det inte är någon skillnad alls. Det beror kanske på vilket märke man har. Läste nånstans att en kille inte ens kände av komdomen!

Men men, du gör ju som du vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ny vhfaj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Barfota:

Jag vet killar som har sagt motsatsen. Eller kanske inte att det är SKÖNARE med kondom, men att det iaf inte är så stor skillnad. En del har sagt att det inte är någon skillnad alls. Det beror kanske på vilket märke man har. Läste nånstans att en kille inte ens kände av komdomen!

Ja ja! Jag har provat alla kondomer och jag finner fortfarande att utan känns mycket bättre och skönare! Pussy contact LOVE IT!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

Ja ja! Jag har provat alla kondomer och jag finner fortfarande att utan känns mycket bättre och skönare!

Jaha. Jag personligen skulle aldrig ta p-piller för en killes skull.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Linus_89:

o

Vet ej om du vet detta men kondom är det enda preventivmedel som skyddar mot sjukdomar


   
SvaraCitera