Aviseringar
Rensa alla

Sluta onanera!!!


Kan du inte leta upp en annan plats att onanera bara, om det nu är folks knackande på dörren som du stör dig på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

säg att du runkar inne i toan så garanterar jag dig att de inte kommer fråga dig på ett lååångt tag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

"Dina barnbarn"

Hjärta


   
SvaraCitera

EnesiDuliAlea:
Har någon någonsin lyckats sluta runka? För det är sååå jävlaaa svårt, det är värre än att sluta röka enligt mig, varje gång jag gör det i toan så kommer någon och säger ''vem är i toan'' eller ''hur länge ska du vara där inne'' eller ''vad gör du där inne'' och det är så jobbigt. Nu har jag gjort ett val att verkligen verkligen SLUTA. Jag behöver verkligen hjälp för det här. Någon som kan hjälpa?

Sluta göra det på toan då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind: säg att du runkar inne i toan så garanterar jag dig att de inte kommer fråga dig på ett lååångt tag

Detta.

Var ärlig och skrik "jag runkaaaar!!!"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Vad är det nyttiga?

Regelbunden självbefläckelse eller samlag sägs minska risken för prostatacancer. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skaffa kroppsliga komplex och tvångstankar, om du verkligen vill sluta med saker och ting


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Regelbunden självbefläckelse eller samlag sägs minska risken för prostatacancer.

Men förstör det inte ens liggchanser om man tajjar ofta?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Men förstör det inte ens liggchanser om man tajjar ofta?

Jo det är ju sant. En ny-tajjad hane utsöndrar ett illaluktande hormon honorna känner av och väljer därför en annan partner.


   
SvaraCitera
Exner

df rqp:
skaffa kroppsliga komplex och tvångstankar, om du verkligen vill sluta med saker och ting

läste: 'straffa kroppsliga komplex och tvångstankar, om du verkligen vill sluta med saker och ting '


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Exner:

läste: 'straffa kroppsliga komplex och tvångstankar, om du verkligen vill sluta med saker och ting '

man ska inte bestraffa dem, man ska låta dem styra. då jävlar blir det disciplin.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Men förstör det inte ens liggchanser om man tajjar ofta?

Det beror nog på vilken typ av person man är. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

om man intalar sig att hormonpåslaget ger acne eller fetma så är det lättare att vara avhållsam. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON: Det beror nog på vilken typ av person man är.

Hur ska man vara då? Jag har ju oturen att folk ser mig som en douchebag om jag är bestämd och en mes om jag är vänlig. Ingen lyssnar på mig heller, det känns typ som ödet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kevindendaylige: Jo det är ju sant. En ny-tajjad hane utsöndrar ett illaluktande hormon honorna känner av och väljer därför en annan partner.

Fast jag har fått till det två gånger då jag tajjat innan. 


   
SvaraCitera