Forumet - sluta röka???

sluta röka???

1278 0 34

Spana också in:

AnnaBang:

Innan du röker samlar du saliv i munnen och blandar cigarettröken med saliven, du håller kvar saliven i munnen hela cigaretten och gör så varje bloss :) Tydligen ska det smaka jättevidrigt.

Ja? Det är därför man inte gör så.. [shake] skall man sluta är detta icke the way to go.. [crazy]

silja:

vill sluta men HUR??

Vill du så är det bara till att sluta.. Du & andra får helt enkelt stå ut med dina damp-anfall i någon månad. [smile]
S3ON:

Ja? Det är därför man inte gör så.. skall man sluta är detta icke the way to go..

Haha, jag tror att det kan fungera, om man lyckas få det till att man associerar cigg med skitäcklig smak lär man ju inte vilja röka?;O det fungerade inte för mig för att jag förstod aldrig hur jag skulle lyckas blanda saliven med röken. Hade inte direkt en mixer i munnen...
AnnaBang:

Haha, jag tror att det kan fungera, om man lyckas få det till att man associerar cigg med skitäcklig smak lär man ju inte vilja röka?;O

Vill man röka så röker man, vill man sluta så röker man inte.. Så enkelt är det.. Har man sånt jävla problem att man inte kan avvänja sig så fungerar nikotinplåster betydligt bättre. [smile]
S3ON:

Vill man röka så röker man, vill man sluta så röker man inte.. Så enkelt är det.. Har man sånt jävla problem att man inte kan avvänja sig så fungerar nikotinplåster betydligt bättre.

Haha, jag kan ärligt säga isf att jag inte vill sluta röka, eftersom sveriges arbetsplatser (i många fall) är helt underbara är det acceptablet att ta en fem minuters rast för att röka, men inte för att sitta o slöa i soffan eller enbart sträcka på benen :)