Aviseringar
Rensa alla

Sluta skräpa ner.


psykohistorik:

Jag måste hitta ett sätt att selektivt utrota denna del av mänskligheten.

Testa min metod: att påskynda växthuseffekten


   
SvaraCitera

äsch, det tar ju naturen hand om [wink]


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Testa min metod: att påskynda växthuseffekten

hahahaha såna som du... hehe 😀


   
SvaraCitera

Är du dum i huvudet!? Tänk på alla gatusopare som förlorar jobbet! [mad]


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

påskynda växthuseffekten

Nja, jag kör på resistenta virus istället. Jag vaccinerar mig så mycket det bara går och försöker sedan utsätta mig för dessa virus i hopp om att något av dom ska mutera och bli resistent...


   
SvaraCitera

ohYEA_:

hahahaha såna som du... hehe 😀

[blush]

psykohistorik:

Nja, jag kör på resistenta virus istället. Jag vaccinerar mig så mycket det bara går och försöker sedan utsätta mig för dessa virus i hopp om att något av dom ska mutera och bli resistent...

Jävla mes


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Jävla mes

Ska vi tävla?
Försten att utrota mänskligheten [bigcheers]


   
SvaraCitera

psykohistorik:

Ska vi tävla?
Försten att utrota mänskligheten [bigcheers]

Verkar vara mycket snack och lite hockey på dig, jag har redan börjat för längesen


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Verkar vara mycket snack och lite hockey på dig, jag har redan börjat för längesen

H5N1-epidemin, som var nära en pandemi? My brethren..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Nu är jag visserligen väldigt duktig på att slänga skräp i papperskorgar, men jag hatar vidriga moralkärringar som du. Hoppas du sväljer en ölburk och dör, och medan du faller mot marken hoppas jag att du landar på en ankfamilj, så att de också dör

Hahaha vilken jävla nolla. Jag är ingen moralkärring, jag tycker bara att man ska visa respekt mot naturen och andra som njuter av den. Tyvärr måste jag göra dig besviken, det är ingen risk att jag sväljer ölburkar, varken avsiktligt lle oavsiktligt. Och varför måste du blanda in stackars små ankor i ditt hat mot mig och mina samhällsutvecklande åsikter? Det intrycket jag får av dig genom dina senaste inlägg säger mig att den ankfamiljen är betydligt mer värdefull än vad du är.


   
SvaraCitera

Herger:

Och varför måste du blanda in stackars små ankor i ditt hat mot mig och mina samhällsutvecklande åsikter? Det intrycket jag får av dig genom dina senaste inlägg säger mig att den ankfamiljen är betydligt mer värdefull än vad du är.

Du blandar in en jävla massa moral i ditt skitsnack, för att inte skräpa ner är något som vi fostras till att göra. Dessutom tar du dig själv och allt annat på för stort allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Du blandar in en jävla massa moral i ditt skitsnack, för att inte skräpa ner är något som vi fostras till att göra. Dessutom tar du dig själv och allt annat på för stort allvar

Jävligt konstigt då att så många skräpar ner om vi "fostras" till att inte göra det. Dålig uppfostran måste jag säga. Jag tar inte mig själv på för stort allvar, jag säger bara mina åsikter som i detta fall baseras till största delen på logik och fakta. Och att ta naturen och miljön på för stort allvar kan man inte göra. Det är dags att fler börja ta ansvar och tänka lite med det som finns i skallen.


   
SvaraCitera

HAHA! seriöst, om du nu ska vara så politiskt korrekt så borde du väl oroa dig för annat än att folk kastar papper här och där? jag kastar mina pappersmuggar överallt, samt andra ciggpaket och vice versa. vem fan bryr sig? världen är skit ändå.

ps. tönt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

HAHA! seriöst, om du nu ska vara så politiskt korrekt så borde du väl oroa dig för annat än att folk kastar papper här och där? jag kastar mina pappersmuggar överallt, samt andra ciggpaket och vice versa. vem fan bryr sig? världen är skit ändå.

ps. tönt.

Det här har ingenting med politik att göra. Det har med att inte vara självisk. Det är sådana som du som gör den här världen till skit så du har ingen rätt att klaga.
Men okej om man ska följa din åsikt och så många andras "vem fan bryr sig?" så kan vi ta ett exempel. Om du äger en stor fin tomt och så kommer jag och några vänner och har picknick på gräsmattan och sedan slänger vi alla plastmuggar, papptallrickar, aluminiumfolie, läskflaskor och servetter och sedan bara går. Eller om folk går förbi och kastar in godispapper på din tomt. Skulle du gilla det? Det tror jag knappast. Det är precis samma sak. Så tänk lite va.

ps. värdelösing.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns fan värre saker än nedskräpning att bekymra sig över.


   
SvaraCitera