Aviseringar
Rensa alla

sluta stå stilla


kook
 kook
Ämnesstartare

snälla um, sluta stå stilla. jag behöver dig nu, igen. behöver att du är i din forna glans.

stå inte stilla


   
Citera

hoppa hoppa upp ta flera skutt spring hit o dit tänk inte på skit trudiludidididduu :‹


   
SvaraCitera

Vad menar du med att UM står stilla? Jag och flera andra försöker röra till det lite så det blir lite fart på diskussionerna men det verkar inte intressera någon.


   
SvaraCitera

jämfört med hur det var förut så är det lite stilla


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

jämfört med hur det var förut så är det lite stilla

Vad var det som rörde sig förut? Vilka delar av forumet?


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

xyz123:

Vad menar du med att UM står stilla? Jag och flera andra försöker röra till det lite så det blir lite fart på diskussionerna men det verkar inte intressera någon.

um förut var som en frisk 20-åring, numera är det som en 80-åring med pacemaker


   
SvaraCitera

xyz123:

Vad var det som rörde sig förut? Vilka delar av forumet?

kollar alltid bara på senaste, har aldrig koll på kategorierna som trådarna är skrivna i


   
SvaraCitera

kook:

um förut var som en frisk 20-åring, numera är det som en 80-åring med pacemaker

Ingen vill förklara vad som menas med det. Har du några exempel vad som var bättre förut?

Själv känner jag att forumet går på tomgång p.g.a. alla forumlekar som bara går runt och runt och...runt.


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

xyz123:

Ingen vill förklara vad som menas med det. Har du några exempel vad som var bättre förut?

det var så många aktiva, trådar var uppdaterade jämt, nya trådar, roligare trådar, man visste mycket om alla, allt är borta


   
SvaraCitera

kook:

det var så många aktiva, trådar var uppdaterade jämt, nya trådar, roligare trådar, man visste mycket om alla, allt är borta

Jag tror att det har en del att göra med PK-maffian här som trycker ner åsikter som inte passar. På Flashback är det mycket roligare för folk är inte rädda för att skriva vad de känner för skriva. Det finns alla möjliga typer av trådar. Här har människor blivit rädda för att bli hånade om de skriver något som anses "konstigt" eller "dumt" så många låter bli.

Tror du att det kan vara så?


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

xyz123:

Tror du att det kan vara så?

kan säkert vara ett problem för nyingar. men tror mer att det är flr att alla dragit.


   
SvaraCitera

kook:

kan säkert vara ett problem för nyingar. men tror mer att det är flr att alla dragit.

Men det där tror jag inte på. Det är knappast så att den tidigare generationen var "bättre" bara sådär utan anledning. Det är kanske så att du saknar de för att du kände de.


   
SvaraCitera

xyz123:

Själv känner jag att forumet går på tomgång p.g.a. alla forumlekar som bara går runt och runt och...runt.

forumlekarna är mys!


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

forumlekarna är mys!

Jo, men jag tröttnar när jag ser att de står för 90% av all trafik på UM.


   
SvaraCitera
kook
 kook
Ämnesstartare

xyz123:

Men det där tror jag inte på. Det är knappast så att den tidigare generationen var "bättre" bara sådär utan anledning. Det är kanske så att du saknar de för att du kände de.

fast den tidigare generationen kanske var mer aktiv.


   
SvaraCitera