Aviseringar
Rensa alla

SlutaHicka.se


Ämnesstartare

Hej!

Jag har byggt en webbsida som jag planerar att fylla med olika roliga metoder för att bota hicka. Jag önskar feedback på sidan, gärna om kodningen, layouten eller vad som helst! Det är ett projekt i skolan, så jag vill självklart göra den så optimal som möjligt!

SlutaHicka.se

Mvh. [smile]


   
Citera
Åtta

Gör din kod tillgänglig så kan jag ta mig en kik.

Designen var tämligen vidrig. Lila och blå varken kompletterar eller kontrasterar, och den babyblå gradienten var ej vacker.

Centrerad text är nästan aldrig en bra idé.

Du tycks inte använda något som helst rutsystem för att strukturera dina element, så det blir mycket kaotiskt. T.ex. så ligger menyn inte i höjd med logotypen (som f.ö. inte heller är ordentligt strukturerad).

Vidare har du inte satt någon teckenkodning. Använd alltid UTF-8 så behöver du inte byta ut å,ä,ö och andra specialtecken mot deras ascii-motsvarigheter.


   
SvaraCitera

"Gå utanför din dörr och hitta ett valfritt löv. Kolla dock upp om det är giftigt innan du provar på den här metoden.

Stoppa in lövet i munnen och tugga på det. Du kan roa dig hur länge du vill med att tugga på ditt löv, men du bör vara klar inom fem minuter.

Din hicka är nu botad!

Du kan även prova med att tugga på gräs eller något annat från naturen. Se bara till att inget du stoppar i munnen på något sätt är giftigt."

hahahahahahaha, ofta XD


   
SvaraCitera

Usch, vilken hemsk design.


   
SvaraCitera

passaro:

hemsk design.


   
SvaraCitera

Under "Upphovsrätt" bör du kanske inte skriva hela din livshistoria då detta inte är av intresse för läsarna. Går jag in på "Upphovsrätt" vill jag bara se information relevant för mig, ingen stor grej bara en bagatell.

Som sagt, centrera ej text i onödan, det ser fruktansvärt ut.
Och välj gärna andra färger.


   
SvaraCitera

Börja med att ​lära dig HTML.


   
SvaraCitera

fin design


   
SvaraCitera

[shake]


   
SvaraCitera

Awesome, designen kvittar! [wink]


   
SvaraCitera