Aviseringar
Rensa alla

Slutar svara och skriva..


Ämnesstartare

Vänder mig till er killar nu när jag undar det här.
Jag började skriva med en kille för ca 3 månader sen. Vi har hållit kontakten och så. Jag började gilla han mer och mer. Sen så skrev jag till han att "jag gillade honom förut men nu så visste jag inte" han tog det helt okej att jag gillade honom och kanske gillar han nu. Att jag kanske har känslor för honom. Men jag tror inte han har känslor för mig. Men ni killar, om ni gillar en tjej som kompis och så visar det sig att tjejen gillar er mer, och berättar det för er. Men ni känner inte det samma. Slutar ni skriva med den tjejen då?
för jag vet ärligt inte om jag skrämmde iväg honom. Känns som det..


   
Citera

du gillade ju honom sa du, varför skrev du att du ej gjorde?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

du gillade ju honom sa du, varför skrev du att du ej gjorde?

Skrev inte att jag inte gjorde det. Menade inte så. Det är långt mellan där vi bor och därför visste jag inte. Förklarade det för han.


   
SvaraCitera

wow. jag är redan förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

wow. jag är redan förvirrad

komplicerat..


   
SvaraCitera

Personligen:

Om jag börjar chatta med en tjej så är det inte i hopp om att skaffa en ny polare direkt, sådana har man ju förhoppningsvis redan. Verkar någon intressant så ser man ju till att försöka lära känna personen någolunda för att se om en fortsatt kontakt eller ett framtida möte kan vara givande.

Tre månader är lång tid och jag personligen skulle inte hålla ett intresse uppe bara via sketet chattande så länge, kanske när man var typ 14.

Tips: Om du gillar honom så se till att ta reda på vad han tycker om dig, ring honom eller stäm träff och knulla lite eller så.

Som svar på din fråga så är det väl ja, blir ju i princip omöjligt att ha en avspänd relation med någon som gillar en på ett sådant sätt samtidigt som man inte ens skulle vilja sätta på na [crazy]


   
SvaraCitera

men hu svåt skadeva!, ba skriv;

renesme:

cunt

du e söt [blush]
- om du gillar honom, annars;

renesme:

punt

tyvärr[sad] de kommer alri bli du å jah![blush]


   
SvaraCitera

Känns som det brukar vara det motsatta för det mesta, men ja, många kör den taktiken om de på ett vänligt sätt vill avvisa personen i fråga. Eller så vet de inte bara vad de ska säga.


   
SvaraCitera

Tickstart:

men hu svåt skadeva!, ba skriv;du e söt - om du gillar honom, annars;tyvärr de kommer alri bli du å jah!

du utvecklar inbillad alzhaimer i min hjärna! trodde ja skrivit detta å glömt d helt!


   
SvaraCitera

renesme:

alzhaimer

har du aldrig skrivit cunt??[blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

har du aldrig skrivit cunt??

det var det första jag sa när jag vaknade bredvid dig imorse älskling [cute][confused]


   
SvaraCitera

så arg :$


   
SvaraCitera

Tickstart:

så arg :$

förlåt älsk </3
ill make it up to you

Kan förresten mycket väl ha varit så att du skrämde ihjäl pojkskrället 🙁
Jag personligen hade tyckt det var lite jobbigt och så.. men ni snackar ju liksom på internet? Ingen big deal då. Skillnad om ni träffas dagligen.. om ni liksom hänger.


   
SvaraCitera

renesme:

förlåt älsk </3
ill make it up to you

sluta va sådär!


   
SvaraCitera

Tickstart:

sluta va sådär!

Vem e du? :s aldig sett


   
SvaraCitera