Aviseringar
Rensa alla

Slutat äntligen, mår bra! 🙂


Ämnesstartare

Tjena!

Jo har blivit skrivit en massa trådar här på Ungdomar.se angående mobbing och äntligen, äntligen så har dom slutat! Jo förra veckan så var dom på mig och då kom några lärare.

När dom så att dom var på mig så frågade dom; vad gör ni här? Dom tog in oss i ett rum och frågade vad som hadde hänt och då sa jag som det var! [bigsmile] Så nu efter en vecka så har dom inte varit på mig. Det finns en lärare som kan bli hur arg som helst när det gäller sånt där så dom vågar inte göra ngtning längre.

Dom undviker mig och det känns underbart! Och alla ni som blir mobbade, säg till lärare/förälder jag lovar det blir inte sämre! Även ifall ni tror det kommer allt bli så mkt bättre!!!


   
Citera

första gången som medlemmar ur den svenska lärarkåren har lyckats någonsin, grattis


   
SvaraCitera

[zzz] Det blev sämre för mig.. [party]


   
SvaraCitera

åh vilken solskenshistoria.. om de börjar igen var inte rädd att ta upp det med lärarna och så. va kul!! blev gla


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

första gången som medlemmar ur den svenska lärarkåren har lyckats någonsin, grattis

Sad but true haha


   
SvaraCitera

Kul att höra. Hoppas det fortsätter så.


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

Första gången som medlemmar ur den svenska lärarkåren har lyckats någonsin, grattis


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

Åh, fint.


   
SvaraCitera

Åh så bra!! [love][love]


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

första gången som medlemmar ur den svenska lärarkåren har lyckats någonsin, grattis

[crazy]


   
SvaraCitera

Fint! [love]


   
SvaraCitera