Aviseringar
Rensa alla

Slutat umgås


Ämnesstartare

Knegaren:
Jag är i samma sits men det är bara för att mina vänner valt att gänga sig fast vi är unga.

Ja, det är ett vanligt förekommande bajs. Alla skaffas tjej/kille och plötsligt har det aldrig tid längre. Dock är så inte fallet nu. Men jag har varit där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Bertil enstöring! <3 Haha, men så länge du mår bra av det och inte gör någon annan illa så! 🙂

Jag gör inte gärna andra illa medvetet. Har inte samvete nog.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Ja, det är ett vanligt förekommande bajs. Alla skaffas tjej/kille och plötsligt har det aldrig tid längre. Dock är så inte fallet nu. Men jag har varit dära

Men kanske därför ni slitits ifrån varann? Att vara ungkarl är en styrka bror. Bara veklingar gängar sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Men kanske därför ni slitits ifrån varann? Att vara ungkarl är en styrka bror. Bara veklingar gängar sig.

Nej. Dom kom tillbaka när "kärleken" sket sig. Nu är det jag som har lämnat dom, då jag bara inte står ut med människor. Jag stör mig på de flesta, och finner det mesta irriterande. Men kan ju vara en period också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Nej. Dom kom tillbaka när "kärleken" sket sig. Nu är det jag som har lämnat dom, då jag bara inte står ut med människor. Jag stör mig på de flesta, och finner det mesta irriterande. Men kan ju vara en period också.

Så äre alltid. Håller sig borta i flera år sen kommer de krypandes tillbaka när det går åt helvete (alla förhållanden tar slut, utan undantag) och då går de plötsligt och leker att ingenting har hänt. Hatar det där jävla äckelhyckleriet!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Så äre alltid. Håller sig borta i flera år sen kommer de krypandes tillbaka när det går åt helvete (alla förhållanden tar slut, utan undantag) och då går de plötsligt och leker att ingenting har hänt. Hatar det där jävla äckelhyckleriet!

Samma här. Det är skitdrygt. Men dom som har gjort så är bara 2 pers av alla dom. Resten är för att jag är i en lättretlig period, eller något däråt.
Och när jag slutade att träffa alla märkte jag att humöret allt oftare var på topp, tills det att jag umgicks med någon. Och humöret sjönk direkt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är tvärtom för mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:
är tvärtom för mig

Ju fler du umgås med, desto mer julafton är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Samma här. Det är skitdrygt. Men dom som har gjort så är bara 2 pers av alla dom. Resten är för att jag är i en lättretlig period, eller något däråt.
Och när jag slutade att träffa alla märkte jag att humöret allt oftare var på topp, tills det att jag umgicks med någon. Och humöret sjönk direkt.

Du har nog samma alfainstinkt som jag. Du känner dig underlägsen i flocken men du har den där viljan, du är liksom jag, den legitima alfahannen i din flock.Det är därför feministerna här hatar oss. De vill trycka ner oss för de vet att när vi når vår fulla potential kommer de inte ha en chans mot oss. Vi kan sätta dem i fara om vi vill. Vår vilja kan försätta berg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gurksallad:

Ju fler du umgås med, desto mer julafton är det?

Ju mer jag umgås med folk, inte ju fler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Burg:

Ju mer jag umgås med folk, inte ju fler.

Aha, en saklig skillnad dessutom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Knegaren:

Du har nog samma alfainstinkt som jag. Du känner dig underlägsen i flocken men du har den där viljan, du är liksom jag, den legitima alfahannen i din flock.Det är därför feministerna här hatar oss. De vill trycka ner oss för de vet att när vi når vår fulla potential kommer de inte ha en chans mot oss. Vi kan sätta dem i fara om vi vill. Vår vilja kan försätta berg!

Jag är inte speciellt alfa av mig, jag är mer av en mes. Söt


   
SvaraCitera

Knegaren: Du har nog samma alfainstinkt som jag. Du känner dig underlägsen i flocken men du har den där viljan, du är liksom jag, den legitima alfahannen i din flock.Det är därför feministerna här hatar oss. De vill trycka ner oss för de vet att när vi når vår fulla potential kommer de inte ha en chans mot oss. Vi kan sätta dem i fara om vi vill. Vår vilja kan försätta berg!

Hahah gillar dina kommentarer! Är ju sant det. Sånt är bara jobbigt ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Hahah gillar dina kommentarer!

Jo, dom är rätt sköna. Även om jag inte känner igen mig i det, så var det lite kul.


   
SvaraCitera
höna

Förkara för dina närmaste att du inte klarar av att ses för ofta så de vet hur det ligger till så det inte tror att du dissar. Har också rätt stort ensamhetsbehov


   
SvaraCitera