Aviseringar
Rensa alla

Slutet på förhållandet


Ämnesstartare

hej, känner att jag måste skriva av mig lite de är såhär jag o min tjej eller ja ex blir de nu, var tsm i 1,5 år alltid varit perfekt, aldrig bråkat, alltid förstått varandra vi är 18-20år.

I helgen kom domedagen hade fått lite förvarning helgen innan att hon börja tappa känslor men hon trodde de var nåt annat som var fel som inte rörde vårt förhållande, men iaf i helgen sket de sig, vi prata länge om allt och de var för att hon tyckte "jag älskar henne mer än vad hon älskar mig" och att jag förtjänar någon som älskar mig lika mycke tillbaka,

vi skrev sms igår. men idag inget. blivit typ de klassiska vänta ut tills den andra svarar... så här har aldrig hänt men vi har inte gjort slut innan så kanske därför, så vad ska man göra eftersom detta är första seriösa förhållande jag haft så är jag rädd hur de kommer bli om hon får tillbaka känslor eller dom har sprungit bort, är de bästa att bara vänta? eftersom de var hon som breaka så borde de vara hon som ska kontakta tillbaka annars ser märker jag inte hennes intresse. snälla ge mig råd

oseriösa kommentarer behövs inte...

/orolig pojke som tappat greppen


   
Citera
Ämnesstartare

Äh håll ut.

Som sagt detta är ditt första seriösa förhållande och det finns fler.
Ta det lungt och njut av singellivet och i annat fall så kommer hon kanske tillbaka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag föreslår följande;

Vänta en vecka, under denna vecka pratar du inte med henne alls. Dvs, inga sms, inga fyllesamtal, inga facebookmeddelanden - INGET! Total jävla utfrysnig. Du måste såklart förklara för henne att du kommer ignorera henne en tid framöver, annars kommer hon undra vad fan du håller på med. Meningen med detta är att du ska ge henne tid att tänka över saken, och finns det minsta lilla gnista kvar i henne så kommer hon antagligen spendera den veckan med att tänka på allt ni gått igenom, och slutsatsen blir antagligen då att hon vill ha dig tillbaka.

Jag förbehåller mig rätten att ha missuppfattat hela din situation eftersom du skriver som en dekapiterad norrman på crack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med fralinefrontline. Det enda du kan göra är att vänta eller försöka gå vidare. Jag tycker du i alla fall till en början sluta höra av dig till dig. Om det sedan visar sig att hon står fast vid sitt beslut måste du tyvärr försöka gå vidare med livet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youmademe:

till dig.

till henne*


   
SvaraCitera