Aviseringar
Rensa alla

Små bröst


Ämnesstartare

Det finns säkert en miljon sånna här forum. Men jag hatar seriöst min små bröst. Jag har kille sen 1 och 1/2 år tillbaka, han tycker att de är ok att jag har små bröst hna bryr sig inte så mycket men de skulle inte vara helt fel heller om jag får större bröst heller. Men även om han säger de så kommer jag alltid hata mina små bröst. Jag jämför mig alltid med tjejer med stora bröst och jag tycker alltid att de ser så mycket finare och snyggare ut när de har stora bröst. Jag jämför mig till och med min bästa vän som har stora bröst. Jag har ju typ slutat växa nu också så då är de ju kört på den delen. När de gäller sex delen så mår jag alltid dåligt över att jag har små bröst. T.ex. så kommer tankar som att min pojkvän tycker inte om mig för att jag har för små bröst och han attraheras inte av mig för att jag har små bröst. Jag har alltid undrat över varför jag har så små bröst och mamma har så stora, men då har pappa sagt att mamma har opererat sina. Så om mamma har gjort de så varför inte jag. Så jag funderar på om jag antingen ska operera mig eller om jag ska ta ett piller som heter Bust-Up bröstförstoring... Lite tips på vilket av de här 2 som jag ska göra/testa??


   
Citera
Ämnesetiketter

Var glad att du slipper gå med bh hela tiden och så kommer du ju inte få hängpattar sen när du blir gammal. Jag älskar att ha små bröst![love]


   
SvaraCitera

emmelina100:

Det finns säkert en miljon sånna här forum

du menar som ungdomar.se?[crazy]


   
SvaraCitera

emmelina100:

Lite tips på vilket av de här 2 som jag ska göra/testa??

De flesta killar föredrar naturliga bröst framför fejkbröst oavsett storlek så jag skulle inte direkt föreslå operation, om du nu vill att killar ska gilla brösten så mycket som möjligt dvs.

emmelina100:

T.ex. så kommer tankar som att min pojkvän tycker inte om mig för att jag har för små bröst och han attraheras inte av mig för att jag har små bröst.

Bara inbillning antagligen. Ibland tror jag att tjejer är mer besatta av bröst än vad vi killar är.


   
SvaraCitera

piller är bara skitprat och jag betvivlar att du kommer vara nöjd med din kropp bara för att du opererar dig.

Bröst ser ju mer eller mindre tilltalande ut oavsett storlek, man kan ha små bröst som anses "finare" än stora.


   
SvaraCitera

meh vem bryr sig så länge rumpan är snygg[badgrin]


   
SvaraCitera

glöm bröstförstoringen, det är bara slöseri med pengar och farligt. kolla uppdrag granskning så får du se själv. piller verkar inte så bra heller och tvivlar på att de skulle få önskad effekt.ett alternativ är ju en sån där super push bh, bomb shell eller vad de nu heter:-P
p-piller gör ju att brösten växer lite också men antar att du redan käkar det:-P


   
SvaraCitera

Burrr:

meh vem bryr sig så länge rumpan är snygg

har varken snygga bröst eller nån snygg rumpa att tala om:-( nu förstår jag vrf jag alltid blir dumpad eller inte kan ha ett seriöst förhållande...


   
SvaraCitera

Det är överhypeat att ha stora bröst.


   
SvaraCitera

mmm älskar små bröst [love]

lrn2love them liksom


   
SvaraCitera

Större är inte på något vis bättre.
Men det är bara min mening.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Att ha små bröst är jättebra. Top tre bra saker med små bröst:
1. Man kan skippa sin bh och ändå inte se slampig och äcklig ut.
2. Man får inte ont när man springer.
3. De flesta kläderna ser bättre ut på små-bystade kvinnor.


   
SvaraCitera

OF 5:

Större är inte på något vis bättre.

Zodd:

De flesta killar föredrar naturliga bröst

så älska dina bröst 🙂


   
SvaraCitera

Mina bröst har växt ganska mycket sen jag var 17 (är 20 nu) så tror inte det är "kört" för dig. Vänta och se, annars finns det fördelar med små bröst också som uurrurr skrev.


   
SvaraCitera

uurruurr:

. Man kan skippa sin bh och ändå inte se slampig och äcklig ut.
2

[tard][tard][tard][tard]

Små bröst är praktiskt och bekvämt för ryggen. Ville inget hellre än att ha stora bröst när jag var yngre, men sedan när jag fick det så var det inte sådör jättekul som jag trodde. Men jag ville iof bara ha det för att folk tyckte att jag hade för små. Jävla svin. Vill vrida tillbaka tiden och slå dem. Bröst har man för att amma barn med och inte för andras godkännande.


   
SvaraCitera