Aviseringar
Rensa alla

Små bröst för livet..


Ämnesstartare

För mer än ett halv år tillbaka fick jag reda på att jag inte kommer få så mycket större bröst än vad jag har & jag har inte stora bröst. Det är som om jag skäms över att vara den jag är. Har alltid tyckt jag är rätt sen i puberteten än vad jag borde och har mycket ofta mått dåligt av det eftersom jag har fått ta rejält mycket skit från det. Jag är 14 (Snart 15) & går i 8an.

Jag är lik min mamma på alla sätt. Det enda jag kan se vad jag fått från min pappa är min näsa och min ögonform. Resten har jag alltid följt min mammas fotspår så att säga. Jag är lik henne i utséende i 90% och mamma har varit med om allt som hänt med mig. Små bröst? För henne också. Men eftersom hon har inte små bröst så trodde jag att jag skulle få när jag var större, så jag hade ju mina förhoppningar. Men sedan satt hon och jag & prata. Hon erkände då att hon hade bröstimplantat. Jag blev sjukt ledsen, och anledningen till att hon skaffade bröstimplantat var för att när hon fick sin första unge (min storebror) så producerade hon mjölk för att kunna föda honom. Men sedan försvann dom. Helt och hållet. Hon hade ungefär lika små som mina även i hennes ålder och när hon ammade honom försvann dom bara. Hon var absolut helt platt och hon var förstörd. Så för att rädda min storebror samlade dom in pengar till bröstimplantat. Jag är likadan. Jag skämms ..

tänk er tanken att se er i spegeln och äcklas av det. Att få blickar, inte kunna använda tighta kläder och skämmas..

Förjävligt.. det är va d är.
Jag själv använder ibland dubbla bhar för att inte verka ha allt för små när jag använder tighta kläder...


   
Citera

"övriga aktuella nyheter och händelser" [love]

aalicia:

för att rädda min storebror samlade dom in pengar till bröstimplantat

[tard]


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Forum AKTUELLT/Övriga aktuella nyheter och händelser


   
SvaraCitera
Åtta

aalicia:

Så för att rädda min storebror samlade dom in pengar till bröstimplantat.

[tard]


   
SvaraCitera

aalicia:

Så för att rädda min storebror samlade dom in pengar till bröstimplantat.

Vänta nu här, hur skulle större bröst rädda din storebror? Och rädda ifrån vad? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blev fel i texten, men ah iaf. Mamma ville nt va platt Dx


   
SvaraCitera

Bättre små än fula bröst. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mjo d stämmer iaf.. men det är ca 10 % som har fula bröst utav alla kvinnor medans 40% har små 🙁
men det är ju såklart enbart u min synvinkel


   
SvaraCitera

aalicia:

men det är ca 10 % som har fula bröst

nice statistik [crazy]

jag tycker små bröst är fint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skönt å höra.. men ändå. Man får så jävla mycket skit :c


   
SvaraCitera

aalicia:

För mer än ett halv år tillbaka fick jag reda på att jag inte kommer få så mycket större bröst än vad jag har

Hur fick du veta det?
Det finns ju inget som säger att dina inte kommer växa mer för att din mamma har små bröst.
Dessutom är små bröst bra!


   
SvaraCitera

Du är 14 år. De lär växa mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mamma va å 14 å hennes växte inte mer [n]


   
SvaraCitera

aalicia:

Man får så jävla mycket skit

men du är ju 14. de flesta i din ålder har ju inte så mycket annat än cs, kuk, fitta och bröst i tankarna. jag minns det i alla fall så, om ett par år kommer de mognat och inse att sådant inte betyder ett skit.

sen finns ju faktiskt chansen att dina bröst kommer växa till sig mer med åren. hade nog inte så stora när jag var 14, är nu 18 och har hyfsat stora.


   
SvaraCitera

aalicia:

Mamma va å 14 å hennes växte inte mer

Mina växte något år till! Det är mycket möjligt att dina gör det också. Jag har haft större bröst än min mamma när jag var typ 15.

Nu har de dock krympt igen till typ a-kupa. Så man kan aldrig känna sig säker 🙁


   
SvaraCitera