Aviseringar
Rensa alla

Små bröst


Ämnesstartare

Hej min kompis har stora bröst medan jag har små bröst (70A) alla killar gillar henne mer bara för att hon har stora bröst. Vad ska jag göra?Hjärta


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

dränk alla som har större bröst än du 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta bry dig om vad pubertala killar tycker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du ska inte göra någon ting. Du är fin som du är. Eller det du ska göra är ju att läara dig att acceptera dig själv och ditt utseende. Sen så är det ju faktiskt inte alla killar som dömer en tjej helt på grund av hennes bröst... Och sen så finns det dom som gillar små bröst. Luras inte av allt du ser i media om att "tjejer ska vara smala och ha stora bröst och en fet men fast röv". Alla killar gillar olika utseenden... precis som  ni tjejer! Alla tjejer gillar inte ett muskelberg... (eller har jag fel?)


   
SvaraCitera
Hyfs
 Hyfs

Alla bröst är fina bröst även dina.


   
SvaraCitera

operation.


   
SvaraCitera
Smilen

Operation boobmaxing


   
SvaraCitera

Ska jag vara ärlig så gillar dom flesta killar inte större bröst på tjejer mer än mindre bröst.
Stora bröst är inte snyggare eller sexigare och dessutom inte speciellt praktiskt heller!  

Märkligt det är ni brudar som idag är mkt mer bröstfixerade än dom flesta män,rätt komiskt!
Ju större bröst kvinnor har ju dummare är dom , men dummast blir nog männen,lol 😀 


   
SvaraCitera
lok501

Killar I tonåren gillar bröst/rumpor och brukar inte kunna se längre än så! Oroa dig inte för en dag kommer du att träffa någon som gillar dig för mer än dinna bröst! Sen kommer killarna även att börja bry sig om annat samt byta ut storlek mot proportioner.


   
SvaraCitera

tycker det är dumt av dom att göra så mot dig >:c om jag var din kompis i din skola så kulle jag inte bry mig om din bröst storlek :3 men om du vill så kan du ju ¨vadda¨/stoppa upp dom


   
SvaraCitera

Har man inte större krav på en kompis, flickvän eller blivande partner än att hon har stora bröst så anser jag att man har ytterst lite krav på det motsatta könet. 


   
SvaraCitera

Allt handlar inte bara om stora bröst, i din ålder ja då kanske killarna är idioter.
Men när du blir äldre så ändras det där till mer 50/50.


   
SvaraCitera