Aviseringar
Rensa alla

Små orter får ta emot flest asylsökande


reben

dinkompis:

?

m alla borde ta emot 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:

m alla borde ta emot 

ok...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

valkyr: Nazister som direkt vill avskaffa demokratin är "för drastiska"? Låter inte som att du har supermycket emot dem.

Det är din tolkning, inte min.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor:

Det är din tolkning, inte min.

objektivt talat så är SvP ett naziparti


   
SvaraCitera

Ja det är helt fel med tanke på att rika områden som Östermalm, Lidingö, solsidan osv knappt tar emot några


   
SvaraCitera

Nä, det kommer inte funka i längden p.g.a. avfolkning och färre jobbtillfällen och allt det där. Sprid ut flyktingar mer jämnt i början - låt dem sedan flytta var de vill. Gärna omfattande utbildningssatsningar för flyktingar i rika kommuner där resurserna för sådant faktiskt finns... säger ju sig självt att kommuner med resursbrist inte kan ta emot flyktingar lika bra som rika kommuner skulle kunna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dinkompis: objektivt talat så är SvP ett naziparti

Jag menade att hans/hennes tolkning av mina ord "för drastiskt" enligt den personen innebar att jag inte är särskilt mot SvP. Förvirrad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Razor: dinkompis: objektivt talat så är SvP ett naziparti
Jag menade att hans/hennes tolkning av mina ord "för drastiskt" enligt den personen innebar att jag inte är särskilt mot SvP.

Ok, då vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kalle97: Ja det är helt fel med tanke på att rika områden som Östermalm, Lidingö, solsidan osv knappt tar emot några

Jag skulle utan tvekan vilja se Lidingö och Östermalm proppas fulla med flyktingar. Jag skulle även kunna tänka mig att betala för att se detta. Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hårig: Alternativt att de individer som är för fortsatt massinvandring står för utrymme och kostnader eller de kommuner där massinvandringsvurmande partier som t.ex MP är starka.

Eftersom det är sådana stora klyftor och olika intressen FÖR eller EMOT massinvandringen så det optimala vore för det första att de som är FÖR massinvandringen helt och hållet ekonomiskt och även rent bostadsmässigt står för hela kostnaden. Som det är nu får ju även de som är motståndare till massinvandringen vara med och betala hela kalaset och dessutom får våra syskon, släktingar och vänner svårare att få tag i bostad eftersom bostäderna idag i första hand går till alla asylsökande och det är naturligtvis helt och hållet åt helvete.   Arg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

piraten:

Eftersom det är sådana stora klyftor och olika intressen FÖR eller EMOT massinvandringen så det optimala vore för det första att de som är FÖR massinvandringen helt och hållet ekonomiskt och även rent bostadsmässigt står för hela kostnaden. Som det är nu får ju även de som är motståndare till massinvandringen vara med och betala hela kalaset och dessutom får våra syskon, släktingar och vänner svårare att få tag i bostad eftersom bostäderna idag i första hand går till alla asylsökande och det är naturligtvis helt och hållet åt helvete.   Arg

Ja och föga förvånande så bor de som är mest för massinvandring i icke-mångkulturella områden. Jävla hycklare.


   
SvaraCitera

Om inte annat så hjälper det ju i alla fall SD.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ort som ort, samma land samma yta och samma personer


   
SvaraCitera