Aviseringar
Rensa alla

Små saker ni verkligen uppskattar


Ämnesstartare

Som en motpol till den andra tråden, har vi här nu tråden för dom små saker vi verkligen uppskattar och tycker om. Här kan vi sprida glada tankar om bra grejer, vilket jag tror kan behövas.

Och eftersom att jag är en obotlig optimist ([crazy]) och trådens skapare är det inte mer rätt än att jag börjar med att bidraga.

Jag tycker mycket om dom tillfällena man har för sig själv, när man tar sig till dagens olika aktiviteter och göromål. Att exempelvis bara sitt på bussen, ta det lugnt och inte tänka på något alls.

En annan sak är när man går in i en affär och hör att de spelar bra musik. Det är fint, för det gör hela vistelsen lite trevligare.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

att jag får älska. att det finns någon som bryr sig om mig och tycker att jag är rolig fast jag är skitjobbigt och äcklig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en readig jäkla pizza


   
SvaraCitera
höna

kan bli löjligt glad om någon jag inte känner kommenterar mitt utseende positivt[blush] det känns så opåtvingat och äkta då på nå sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

symmetri


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när man är långt hemifrån och hör shire-temat från sagan om ringet


   
SvaraCitera

kramar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bulbasaur


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

200 liter öl

isdrinkar

solljus

choklad

doften av färsk spelmanual


   
SvaraCitera

Att fucking göra en Riktigt Bra Brasa i en eldstad och ha ett Bra Redskap att öppna luckan med.

En Riktigt Bra Brasa är förvisso ingen liten grej, men nu postar jag detta här ändå.

Dold text: Obs: detta ovan HÄNDE FAKTISKT nu i helgen.

Chi Huang Ti:

när man är långt hemifrån och hör shire-temat från sagan om ringet

[cry][cry][cry]


   
SvaraCitera

Charmander-halsband.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dig tihi.


   
SvaraCitera

De där dagarna då kroppen inte gör ont som en skärseld, och när det plötsligt spelas asvärd musik i simhallen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min kärleks rosa-vita nyckelband med texten "Library Lovers" [love]

Känslan av träpipa mot läpparna.


   
SvaraCitera
Paseo

Jag tycker om när min kompis skrattar. Hon är blyg och tyst så när hon skrattar högt eller börjar dansa tigrinya DÅ är hon verkligen på gott humör.

Jag tycker också om att för första gången märka hur bra en låt är.

Och jag tycker mycket om när jag börjar förstå ett nytt språk.


   
SvaraCitera