Aviseringar
Rensa alla

Små/Stora bröst


Ämnesstartare

Schmäck:

spelar det någon roll?

Visst spelar det roll men är INTE allt betende kommer först i mina ögon sen kommer utsendet. Och det finns även många idioter som bara går på utsendet men skit i dem. Skulle häldre ha någon som inte hade stora brön än att ha någon med jätte brön å bete sig som en jag vet inte vad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[zzz]


   
SvaraCitera

Säkra din framtid, skaffa en av varje. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[mad] KÄFT, finns redan tusentals sånna här trådar!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar

Schmäck:

små

mest mysigt[blush]


   
SvaraCitera
skogis

Schmäck:

Altså, bryr sig killar verkligen om tjejer har små eller stora bröst... spelar det någon roll? om de är jättesmå eller skitstora? Många tjejer på skolan ser bra ut men har små, därför blir de dissade av killarna. Ska det verkligen vara så?

Snygga, fasta, räcker bra för mig. Sen handlar ju det här om killars instinkter.

Det är viktigare att tjejen är glad och nöjd med sig själv. Kanske inte för ett ONS men för ett förhållande.


   
SvaraCitera

Men orka bry sig om stora/små tuttar? Antingen ä'r brösten för små, för stora, olika stora, ena våtgårdne ät större än de andra, den ena tutten är hängigare än de andra. Snälla de är bara tuttar som ska hålla mjölk i lagom temperatur!


   
SvaraCitera

Egentligen är det ingen skillnad, små bröst med en fin kropp kan göra en riktigt tänd, men jag tycker nog mest om stora bröst fördet. Det vill säga helst stora bröst...


   
SvaraCitera

jag vet att jag är tjej men jag gillar tjejer med. Jag föredrar normala (typ b-kupa) eller större bröst (om de är fasta). Men jag dömer ju inte ut en hel person för hon har små bröst. När man älskar personen så blir hon jättefin och sexig även om hon har små bröst =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är skilnad från kille till kille men enligt mig är det ingen skilnad


   
SvaraCitera

hmmm:

det är skilnad från kille till kille men enligt mig är det ingen skilnad

[tard][bigsmile]


   
SvaraCitera

För min del så föredrar jag små bröst..[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schmäck:

Altså, bryr sig killar verkligen om tjejer har små eller stora bröst... spelar det någon roll?

hur gammla är killarna? 14-17? inte så konstigt isf [zzz]
själv har jag små bröst och är väldigt nöjd med det faktiskt, skulle aldrig kunna byta ut mina fasta a-kupor mot en c eller d kupa tex. (eller jo, bara om det gällde silikon och inte rent fett isf) känns liksom, inte lika snuskigt.[no-no]

och återigen så NEJ, alla killar bryr sig inte om tjejen har stora eller små bröst. finns tom många killar som faktiskt föredrar små framför stora numera.[y]

och om killarna i din "klass" dissar tjejerna pga utav att dom har för små bröst så är dom säkerligen jävligt omogna och unga och fortfarande påverkade utav alla porrtidningar som dom har läst i sina dar. det går över...


   
SvaraCitera

spelar väl ingen roll tycker jag iaf 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alla killar vill ha skitstora. En del säger något annat, men det säger det bara för att få ligga.


   
SvaraCitera