Aviseringar
Rensa alla

Små tuttar!


Ämnesstartare

Påverkas bröstens utveckling på när man fick mens och så, eller spelar det ingen roll? Har sjukt små tuttar, och fick min mens sent (var 16), så undrar om det kan bero på det? När slutar brösten växa? Inte när man är 17 hoppas jag, haha!


   
Citera

Slutar väl att utvecklas vid 18-20 års ålder om jag minns rätt, så du kanske växer till dig
Om du är naturligt smal i byggnaden så bör du inte oroa dig över att de är små, det kan vara naturligt för dig att ha mindre


   
SvaraCitera
Gifted

född93:

När slutar brösten växa? Inte när man är 17 hoppas jag, haha!

Vad fixerad du verkar vara vid dem...

En sexig rumpa och kropp i övrigt är värt mycket mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gifted:

Vad fixerad du verkar vara vid dem...

En sexig rumpa och kropp i övrigt är värt mycket mer

Men jaa, alla mina kompisar är som pamela Andersons döttrar, så kommer jag där, lilla Nicole Richie kopian.
Röven asså. Hört av ganska många att den är snygg, men skulle mkt hellre ha snygg hylla än nice röv? :S


   
SvaraCitera
Gifted

född93:

men skulle mkt hellre ha snygg hylla än nice röv? :S

Nej, ucsh! Är i usa just nu, och många tjejer här har rätt stora bröst,
men i övrigt... jag längtar tillbaka till sverige.


   
SvaraCitera

Sluta tramsa grabbar [no-no]

OnT:

Pappbox:

Slutar väl att utvecklas vid 18-20 års ålder om jag minns rätt, så du kanske växer till dig

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Crypto:

Sluta tramsa grabbar [no-no]

Gör vi ju ej!


   
SvaraCitera

Tuttar slutar aldrig att växa med åldern ju. Våga inte påstå något annat.


   
SvaraCitera

Påverkar inte hur stora bröst du faktiskt kommer få när de är färdigvuxna, det är genetiskt (och även relaterat till hur mängd kroppsfett), men om du fått mens så pass sent så har du ju rimligen en ganska sen pubertet också, vilket innebär att det är rätt sannolikt att dina bröst kommer bli större än vad de är nu.

Sedan så är folk av hankön i regel inte så där extremt intresserade av bröststorlek som folk av honkön verkar inbilla sig. Någorlunda små bröst är ju rätt praktiskt i många sammanhang, så du borde inte haka upp dig på saken.


   
SvaraCitera

Lär dig att uppskatta dina bröst istället. Finns jättemånga fördelar med att ha små bröst. Massor med klädesplagg som sitter snyggare, du kan gå utan BH utan att brösten känns som att de ska flyga iväg, du kan ha trekantsbikinisar utan att det ser efterblivet ut, och så vidare och så vidare.


   
SvaraCitera

född93:

Påverkas bröstens utveckling på när man fick mens och så

Nej

född93:

Har sjukt små tuttar, och fick min mens sent

Fick min mens sent (15 och ett halvt), men har över medelstorlek.

född93:

När slutar brösten växa?

Har hört och läst 20-25årsåldern, men det är nog olika.

Oroa dig inte så mycket, många tycker att små bröst är snyggare än stora. Var nöjd och försök utstråla självförtroende så går det nog lajbans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

du kan gå utan BH utan att brösten känns som att de ska flyga iväg

har inte gått utan bh sen sjuan då andra började utvecklas, om jag skulle gå utan nu.. haha hell no xD men ändå. hemma är det asskönt [y]


   
SvaraCitera