Aviseringar
Rensa alla

SMÄLTER NI INTE???


Ämnesstartare

I den här tråden kan man beklaga sig över värmen och att man inte har någon med automobil att åka och bada med.

Jag börjar.

Image


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Nu sitter jag på jobbet men här är det jäkligt svalt och skönt men nyss gick jag på lunch och det var jäkligt jobbigt.
Bara att hålla sig så mycket man kan i skuggan och dricka mycket vatten. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ha blottat mig för grannar också, hoppas att de ej är hemma. Går ej att tänka i denna hetta.
Ska dricka vatten och duscha nu. Borde dammsuga också, fast det är nog för varmt för det. Skippar det.
Måste ta ut katten också.
Ett hus i närheten har pool, vågar man gå dit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

u sitter jag på jobbet men här är det jäkligt svalt och skönt men nyss gick jag på lunch och det var jäkligt jobbigt.

Tappade min fläkt i golvet igår, blir alldeles förkrossad om den är trasig [cry]
Ska gå och simma idag har jag tänkt, i badhus. Svettas lite med the ladys.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska gå ut och sola strax


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Borde dammsuga också

Värsta som finns på sommarhalvåret, blir så jäkla varmt. [sad]

isola:

Tappade min fläkt i golvet igår, blir alldeles förkrossad om den är trasig [cry]

Du får laga den. Alternativt snurra på huvudet istället. [smile]

isola:

Ska gå och simma idag har jag tänkt, i badhus. Svettas lite med the ladys.

Du duschar ju innan (även om de andra kanske inte gör det). Men känns som om en sval sjö skulle vara skönare nu. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

I den här tråden kan man beklaga sig över värmen och att man inte har någon med automobil att åka och bada med.

Jag klagade hela vintern på att det var svinkallt och snö, så nu tänker jag inte klaga. Har pojkvän med moped och en badplats typ 20 min bort [smile] Älskar värmen [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fryser faktiskt för tillfället, mina föräldrar har ställt ner temperaturen här inne något fruktansvärt! Det är bara 17 grader inne nu.. Respektive 27 grader ute. [party] Dags att dra ut! [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska sova middag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

Fryser faktiskt för tillfället, mina föräldrar har ställt ner temperaturen här inne något fruktansvärt! De

man har ju inte på värmen övht på sommaren 😮

Myksa:

Värsta som finns på sommarhalvåret, blir så jäkla varmt. [sad]

Eller hur! Bara att dra fram fanskapet är jobbigt [sad]

Myksa:

Du får laga den. Alternativt snurra på huvudet istället. [smile]

Den funkar!!!! Claes Ohlsson har rediga grejer.

Myksa:

Du duschar ju innan (även om de andra kanske inte gör det). Men känns som om en sval sjö skulle vara skönare nu. [smile]

Ja, blä för folk som ej gör. Fast duschar inte utan badkläder innan jag ska gå in och simma måste jag erkänna. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är rätt svalt här inne + har gångavstånd till bad och badar inte så behöver inte beklaga mig [cool]


   
SvaraCitera

Tycker värmen är jättemysig! Ska snart iväg och möta min syster för att sitta och schteka och dricka öl. Älskar verkligen värmen!


   
SvaraCitera

Jag bor i Japan. 'Nuff said. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

ch att man inte har någon med automobil att åka och bada med

Har automobil med A/C, men använder ej pga är snål mot mig själv[bigsmile][ops]

Smälter på jobbet, kommer hem, sitter nästan naken i en halvtimme för o svalka mig[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du naken?


   
SvaraCitera