Aviseringar
Rensa alla

smärta i underlivet?


Ämnesstartare

jag vill bara veta om någon känner igen sig i de tillfälliga smärtorna jag får i underlivet vid helt random tillfällen då jag rör på mig, oftast när jag hoppar eller vänder på mig hastigt... det känns liksom ibland som att något "hugger till" där nere, typ under en sekund och sen försvinner det, men jag måste genast avbryta vad jag håller på med och sätta mig och vila för att det ska försvinna vilket det gör efter kanske en kvart.

jag har haft de här smärtorna sedan jag var ungefär 9-10 år, och de har kommit med ganska jämna mellanrum på några månader till ett halvår (alltså inte varit till större problem utom under just de tillfällena) men nu har de börjat återkomma med allt tätare mellanrum, under de senaste 2 månaderna kanske det har hänt 4-5 gånger och jag vet inte varför! jag tränar/rör inte på mig mer än vanligt...

jag har kollat upp det hos både läkare och gynekolog men de har inte hittat något konkret svar på vad som är fel på mig, vilket är väldigt frustrerande eftersom jag överväger att lägg ner min enda hobby för att det är så jobbigt när jag måste avbryta hela tiden.

tacksam för svar ifall ni känner igen er/vet vad det kan bero på!


   
Citera
Ämnesetiketter

du bör nog uppsöka en läkaren.. fast du kan ju kolla på internet efter det, googla det 😉


   
SvaraCitera

MyOwn:

du bör nog uppsöka en läkaren.. fast du kan ju kolla på internet efter det, googla det 😉

ojj, fuskläste bara, såg inte att du hade uppsökt läkare.. men du kan ju kolla på internet.. annars känner inte jag till det "/[blush]


   
SvaraCitera

Kanske är nåt fel på en nerv?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan vara störningar/tryck på nerver, senor, muskler etc..


   
SvaraCitera

Åh, hade så ofta som miniplutt. Tyckte att det var jätteläskigt och obehagligt. Är det vid klittan? Du kanske onanerar för flitigt. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grattis, det är värkar. Du ska bli mamma!


   
SvaraCitera

låter som typ det som händer mig ibland jag kan typ inte sätta mig det känns som nån hugger en kniv i mig [rolleyes]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera