Aviseringar
Rensa alla

smärta, kom


Ämnesstartare

sitter här och smeker hårt min underläpp med den övre tandraden.
den var snustorr för ungefär ett dygn sedan och jag slet upp den tills det blödde utspritt över läppen.

nu sitter jag här och bara provocerar fram smärtan, som är ganska skön!
jag gör detta varje år. läpparna blir oundvikligt torra och iom att jag pillar bort dem blir de smått ömma och svullnar upp.

jag får en storlek större läppar varje vinter. [cool]


   
Citera
Ämnesstartare

mopsen:

jag slet upp den tills det blödde utspritt över läppen.

Hatar du också julen?[blush]

mopsen:

jag får en storlek större läppar varje vinter. [cool]

Gratis dessutom[bigsmile]


   
SvaraCitera

mopsen:

jag får en storlek större läppar varje vinter. [cool]

Hur stor är en storlek?
Och varför snurrar galaxer lika snabbt längst ute som längst in mot mitten, det är ungefär 10 gånger den beräknade hastigheten.

Lite små konstigt...
Alla fysiklagarna blir ignorerade.
Dagens ungdomar, du kanske borde meddela lite tydligare vad poängen med tråden är för resten.. Hej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läskigt med folk med ohyggligt nariga läppar.


   
SvaraCitera

Najs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Hatar du också julen?

NEJ! [cool] (jo)

Storchen84:

Gratis dessutom

Eller hur, tänk dessa plus lite lip plumper!

JoElite:

Dagens ungdomar, du kanske borde meddela lite tydligare vad poängen med tråden är för resten.. Hej.

du vet, tjejer må ha en specifik uppfattning om vad de finner attraktivt i en man... bitchighet är nog ej en av dem. dessutom egenskapen att slumpmässigt sprida hat på internet.

isola:

Läskigt med folk med ohyggligt nariga läppar.

VAD ÄR DET!!!


   
SvaraCitera

mopsen:

bitchighet är nog ej en av dem

Ojj, menade inte att låta kaxig, ibland måste man läsa objektivt, Hehe, jag gick juh igenom besväret att läsa tråden så jag skulle varit ett tard om jag började hacka ner på dig, hade bara visat på att jag inte har något liv.

Men jag hoppas att vi kan sudda ut alla missförstånd, jag gav dig bara en vänlig knuff åt rätt håll ( att förklara lite mer vad poängen var så man vet vad man ska kommentera )

Men det är en jätte bra tråd och jag tycker du är modig som sliter av skin ifrån dina läppar, jag gråter som en liten flicka varje gång mina läppar blir torra..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

NEJ! [cool] (jo)

Hur ska du ha det?[crazy]

mopsen:

Eller hur, tänk dessa plus lite lip plumper!

Ska vi hångla?[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Men jag hoppas att vi kan sudda ut alla missförstånd, jag gav dig bara en vänlig knuff åt rätt håll ( att förklara lite mer vad poängen var så man vet vad man ska kommentera )

dude, efter 53000 inlägg på detta forum så harj ag nog hittat min inriktning, dessutom låter jag människor tolka mina trådar fritt och kommentera vad deras näsa nu vill.

JoElite:

Men det är en jätte bra tråd och jag tycker du är modig som sliter av skin ifrån dina läppar, jag gråter som en liten flicka varje gång mina läppar blir torra..

gör det varje vinter, det går ej att ungdå, det är faktiskt skönt.

Storchen84:

Hur ska du ha det?

julen är så ensam!

Storchen84:

Ska vi hångla?

taken, men okej. [cool]


   
SvaraCitera

mopsen:

gör det varje vinter, det går ej att ungdå, det är faktiskt skönt.

Jag teleporterar mig bakom kylan och slår den i nacken sen springer jag där ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

julen är så ensam!

Det är då den är som bäst[love]Julfrid[love]

mopsen:

taken, men okej. [cool]

Ehm, sorry, men förstår inte vad du menar[blush]

mopsen:

53000 inlägg

[chocked]Att du orkar... att NÅN orkar[tired] Vad var ditt femtitusende inlägg då?[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

läpparna blir oundvikligt torra

Image

[party][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Jag teleporterar mig bakom kylan och slår den i nacken sen springer jag där ifrån.

Pfff, Chuck Norris-wannabe[crazy]


   
SvaraCitera

Storchen84:

Pfff, Chuck Norris-wannabe[crazy]

DUU!, jag teleporterar mig bakom Chuck Norris och slår han i nacken, han har inte en chans.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

DUU!, jag teleporterar mig bakom Chuck Norris

Det gör du säkert, men när du tror dig stå bakom honom så är han inte där och du har på något sätt ändå lyckats få dig ett "roundhouse-kick to the face"[bigsmile]


   
SvaraCitera