Aviseringar
Rensa alla

smärtsam vulva


Ämnesstartare

Någon som har något hum om vad som kan vara fel om man får ont när man har sex men ändå är helt jävla blöt? Om man får ont i väggarna och inte för att det är torrt- att man dagen efter är så jävla svullen att det knappt går att torka sig när man kissat?


   
Citera

Svamp kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jobbigt. fick också ont typ för 1-2 veckor sen så fort jag hade sex, var också våt då. vettefan varför men det gick över och nu får jag ej ont längre [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Svamp kanske?

Får man ont när man har sex då? [shake] Jag gjorde en receptbehandling i två veckor för några månader sedan, hoppas att jag slipper det igen.

hjortpojken:

jobbigt. fick också ont typ för 1-2 veckor sen så fort jag hade sex, var också våt då. vettefan varför men det gick över och nu får jag ej ont längre [shake]

Jo, jag brukar ha ont, men på grund av att jag oftast är torr (moralkärringar: av olika anledningar) men då brukar det ändå vara en skön smärta, som den smygmasochist jag är. Men den här gången gjorde det jävligt ont och på ett annat sätt.


   
SvaraCitera

Harpyja:

Får man ont när man har sex då? [shake] Jag gjorde en receptbehandling i två veckor för några månader sedan, hoppas att jag slipper det igen.

Ja, jag fick det i alla fall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

Får man ont när man har sex då?

jag fick 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

som den smygmasochist jag är

förstår vad du menar. har aldrig upplevt AJ-SLUTA-SMÄRTA utan den är mer njutbar uhm...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Image


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vestibulit kanske


   
SvaraCitera

Har du onanerat sen detta?


   
SvaraCitera

har typ alltid ont efteråt[shake]

fast oftast inte när jag har sex iaf....

det jag tänkte på var:

isola:

Vestibulit kanske


   
SvaraCitera

Har upplevt samma sak. Men jag hade inte svamp, när jag kollade på gyn. Det utreddes aldrig vidare och gick över av sig själv. Hur länge har det pågått, sedan igår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sagitta:

Har du onanerat sen detta?

Nein. Onanerar som mest en gång om året, typ.

Ingemarsdotter:

Hur länge har det pågått, sedan igår?

Ja. Jag har som sagt haft sex innan då det gjort ont av andra anledningar som jag i alla fall vet om och sedan har jag haft sex när det visat sig att jag haft svamp, men det här är första gången det verkligen var plågsamt trots att jag var blöt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I see. Jag kan ha drabbats av vestibulit på grund av att jag i princip hart torrsex i tre år.


   
SvaraCitera