Aviseringar
Rensa alla

Smärtsammaste momentet i ditt liv?


Ämnesstartare

Var på begravning för min Farfar idag. Min stora idol och livsvän. Stod vid hans sida tills sista andetaget. I jämförelse av all smärta jag upplevt så är detta toppen av allt. (Trots att jag uppriktigt har ett tragiskt och hårt liv)

Undrar som titelen lyder: Vad är det mest smärtsammaste som du har upplevt?


   
Citera
Hyfs
 Hyfs

Det är en fråga många inte vill svara på.

Men det brukar ju va när man förlorar nån att nån dör. Men vad menar du med smärtsamt? Typ att bli sparkad för det är ju smärtsamt. Eller höra musik från Battugla?


   
SvaraCitera

LillaLadyn: Vad är det mest smärtsammaste som du har upplevt?

När min stora barndomskärlek förklarade att hon aldrig någonsin skulle kunna bli kär i mig samtidigt som hon berättade att hon var på G med en annan snubbe. Då gjorde det fruktansvärt ont. Typ den enda gången i livet efter barndomen som jag bölat i sträck i flera timmar. Nattsvart. 


   
SvaraCitera

LillaLadyn: Vad är det mest smärtsammaste som du har upplevt?

Det var när min stora barndomskärlek förklarade att hon aldrig någonsin skulle kunna bli kär i mig samtidigt som hon berättade att hon var på G med en annan kille. Då gjorde det fruktansvärt ont. Typ den enda gången i livet efter barndomen som jag bölat i sträck i flera timmar. Det var nog framförallt ordet "någonsin" som verkligen stack i hjärtat. Nattsvart.


   
SvaraCitera

LillaLadyn:
Var på begravning för min Farfar idag. Min stora idol och livsvän. Stod vid hans sida tills sista andetaget. I jämförelse av all smärta jag upplevt så är detta toppen av allt. (Trots att jag uppriktigt har ett tragiskt och hårt liv)

Undrar som titelen lyder: Vad är det mest smärtsammaste som du har upplevt?

Samma sak när min Morfar dog, dock så pratade jag inte med honom så mkt man gjorde inte det liksom det blev att man pratade mer med Mormor och Morfar var mycket ute i trädgården och tog bort ogräs som jag gillar att göra och som jag fått av min Morfar. JAg var jätteledsen när han dog och på begravningen.

När min Mormor dör så kommer jag att förlora en livskompis 🙁

Du mitt liv är fan inte bättre än ditt och jag klagar inte men det är mycket bättre nu i gymnasiet än på grundskolan där jag var mobbad och hade 0 riktiga vänner då men nu har jag!

Jag har blivit rånad en gång och folk har utnjyttjat mig och/eller försökt men i grundskolan var det småsaker och nu i år var det rån och bedtägeri men han fick inget och rånarna fick inte mkt.


   
SvaraCitera

Svårt att välja, men måste varit morfars begravning här med. Eller samtalet jag fick från mamma om att han när som helst skulle dö. Han dog i mitten av mars och begravdes i början av april men jag har ännu inte insett att han inte finns, glömmer bort att mormor är ensam nu.


   
SvaraCitera

Min pappas död. Satt brevid honom på sjukhuset, höll hans hand medans han somnade in, minns fortfarande min första tanke som va att jag ville byta så han fick leva och jag dö istället. Och sedan begravning var hemsk med grät från tidig morgon till sen kväll och kunde inte andas under låten "con te partirò". Detta är fram till nu mitt mest smärtsamma moment i livet och ser absolut inget som någonsin kommer kunna toppa det. 


   
SvaraCitera

när jag fick veta att personen jag var kär i hade ljugit under uppemot ett halvår om att han älskade mig, "för att inte göra [mig] ledsen". tveklöst. trots att jag upplevt en förälders död, förlusten av livslånga vänner och utdragna perioder av intensiv dödslängtan och förtvivlan.


   
SvaraCitera

När jag föddes


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Min pappas död. Satt brevid honom på sjukhuset, höll hans hand medans han somnade in, minns fortfarande min första tanke som va att jag ville byta så han fick leva och jag dö istället. Och sedan begravning var hemsk med grät från tidig morgon till sen kväll och kunde inte andas under låten "con te partirò". Detta är fram till nu mitt mest smärtsamma moment i livet och ser absolut inget som någonsin kommer kunna toppa det. 

🙁


   
SvaraCitera

Jag älskade någon. Det hade redan tagit slut flera gånger men av någon anledning så försökte jag igen, och igen och igen. Men när det väl var dags, på riktigt, försökte han att ta sitt liv framför mina ögon. Jag var aldrig riktigt mig själv efter det, för att när poliser och liknande lämnat så sa han 

"Nästa gång tänker jag döda dig först. Sen tar jag livet av mig."

(Jag "rymde" hemifrån några månader senare och när jag väl kom tillbaka, så var han inte kvar. Jag tror att jag hade tur. )


   
SvaraCitera

när jag fick veta att en vän till mig hade tagit självmord i våras, sen visade sig att han inte tog självmord utan blev mördad, men han brukade våldet mot sig själv ändå. Fortfarande grymt svårt att hantera.  


   
SvaraCitera

När ehm, jag slog stortån i sänggaveln. Feel that pain. 


   
SvaraCitera

när polisen kom till skolan och berättade att jag inte längre kunde bo med min mamma

+ fem års total vanvård på fosterhem, men det är en annan historia

och att se min pappa ligga döende


   
SvaraCitera

Drog ut en infekterad tand utan bedövning. 
att kissa efter att ha varit kissnödig i ca 22 timmar 


   
SvaraCitera