Aviseringar
Rensa alla

SMAL!


Ämnesstartare

Tjenare!
Jag är en kille som snart är 16 år.
Jag är 180 lång och jag väger bara 50 kilo!
Jag är hur smal som helst! Jag äter mycket, ibland pizza och sånt men det händer aldrig något, jag går varken upp eller ner.
Jag kanske ska börja gymma lite eller nått, för att se om det gör nån skillnad.
Ingen annan i min klass är lika smal som jag, om man jämför med hur lång jag är...
Mamma och pappa säger "Det kommer bli bra om 10 år eller nått"
Liksom om 10 år, vem fan bryr sig hur jag ser ut då?

Vad ska jag göra?


   
Citera
Ämnesetiketter

damn,du skulle gå av på mitten om jag låg på dig.käka på,träna,käka ännu mer


   
SvaraCitera

Men det är nice, tjejer gillar svartklädda, undernärda killar.
Om du bryr dej om tjejer vill säga...


   
SvaraCitera

Underhuggaren:

Jag är 180 lång och jag väger bara 50 kilo!

Du borde ju omgående lägga på dig typ 10 kilo iaf. Nästan så du borde träffa en läkare eller nått, du kanske har nån sjukdom som gör att du inte tar upp näring lika effektivt eller nått?


   
SvaraCitera

Underhuggaren:

ibland pizza

det som fick mig att gå upp 10kg på ett år var nog att vi slutade ha idrott i skolan och jag åt en massa pizza och annat onyttigt hemma. testa det [y] jag var också sådan att jag kunde äta hur mycket som helst utan att gå upp ett dugg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Men det är nice, tjejer gillar svartklädda, undernärda killar.
Om du bryr dej om tjejer vill säga...

Haha, ofta? :O Klart jag bryr mig om vad tjejer tycker... 😛

Alla säger att det finns nått som heter typ hög ämnesomsättning... Vet knappt själv vad det betyder, men kanske jag har det?


   
SvaraCitera

Underhuggaren:

Haha, ofta? :O Klart jag bryr mig om vad tjejer tycker... 😛

Ja men dåså, du behöver inte alltid vara emo, men långt hår ska du ha, och mössa inomhus.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Men det är nice, tjejer gillar svartklädda, undernärda killar.
Om du bryr dej om tjejer vill säga...

jag gillar kraftigare kramgoda pojkar[blush]pojkar med lite kött,ananrs är jag rädd att göra sönder dom.[sad]


   
SvaraCitera

Tözen:

jag gillar kraftigare kramgoda pojkar[blush]pojkar med lite kött,ananrs är jag rädd att göra sönder dom.[sad]

Åh, skönt [ops] Stackars oss gammelmodiga killar som hängde på det förra manliga kroppsidealet liksom [n]


   
SvaraCitera

Tickstart:

Åh, skönt Stackars oss gammelmodiga killar som hängde på det förra manliga kroppsidealet liksom

ney,pojkar ska va mysiga att krama,och smala pojkar kan man nog göra sönder[sad]en mysig pojk så känner man sig inte så fet heller,så hemskt om en kille är smalare än en,man känner sig så jävla biffig då.[blush]


   
SvaraCitera

Underhuggaren:

Liksom om 10 år, vem fan bryr sig hur jag ser ut då?

Jag bryr mig jättemycket om hur jag ser ut om 10 år, jag är fett rädd att förfalla och bli asful [sad]


   
SvaraCitera

Tözen:

så hemskt om en kille är smalare än en,man känner sig så jävla biffig då.[blush]

Men andra tjejer gillar det tydligen [no-no] Du kanske borde prova igen.


   
SvaraCitera

Tickstart:

Men andra tjejer gillar det tydligen Du kanske borde prova igen.

men d är inget FEL 😛 har gillat en som är smal även jag gillar mer kraftigt byggda killar,du fattar,bredare,menar inte feta ;( dom är man inte rädd att pajja och jag gillar dom kropparna.[y]jag är ingen vanlig tjej[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nämen seriöst, back to das undervikt...

Jag tänkte på proteinpulver som alla snackar om... Hjälper det? Har det några bieffekter? Är det dyrt? Vart får man tag på det? Vad fan är det egentligen?

Jag tänker att det är typ som anabola grejor :O Fast bara det inte finns några bieffekter så borde det väl vara lungt...?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

tjejer gillar svartklädda, undernärda killar

Jaaaaa.. [love][love][love][love][love]
Eller. Färg på kläderna är inte jätteimponerande, men om man är undernärd. Mmmmmm..


   
SvaraCitera