Aviseringar
Rensa alla

smal eller kurvor


Ämnesstartare

detta är en fråga till både killar och tjejer. men jag har fan försökt svälta mig i över 2 månader nu, mitt humör blir bara sämre mina föräldrar ser mig inte längre som den där glada tjejen så gör inte mina vänner heller. jag svälte mig för att jag insåg inte att det är snyggt med kurvor hos en tjej. så nu undrar jag till mest killar, tycker ni en tjej ska vara fin,kurvig,brun,storabröst. eller smal,planka,små bröst?
själv har jag insett att tjejer med fina kurvor,lagom bröst,riktigt fin bränna och ett gulligt ansikte är det så vi i värden borde söka efter [bigsmile]


   
Citera

Jag tänkte skriva något men kom på att jag lär bli påhoppad. Omväxling förnöjer säger jag bara.


   
SvaraCitera

Var dig själv, det kommer du längre på.


   
SvaraCitera

det är ju kurvor som är snyggt ju.


   
SvaraCitera

factorygirl:

kurvig

[party]


   
SvaraCitera

Benrangel är inte min kopp te iaf


   
SvaraCitera

KamikazeTomten:

men kom på att jag lär bli påhoppad.

Nejdå, säg[party]


   
SvaraCitera

Breda höfter, fina boobies, sedan skall hon helst vara tajt/smal. Inte hängig eller kurvor som korvar sig i kläderna. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

factorygirl:

kurvor

Jag har kurvor.

Jag ser åtminstånde inte ut som någon planka.


   
SvaraCitera

Enligt vetenskap så blir det väl kurvor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej, men låren då spelar det någon roll om låren ifall man har snygga bröst,rumpa och kurvor och mage? ska dom var spiksmala då eller kan dom vara normala? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

factorygirl:

normala?

Helst, absolut helst, skall din kropp vara propertionelig (stavning?)

Så breda höfter så ska du gärna ha lite mera ben till den så att säga.

C me point?


   
SvaraCitera

Zittam:

propertionelig

proportionerlig [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Huvudsaken är att du kan vara nöjd och om du är nöjd kommer din utstrålning förändras positivt. Själv vill jag tro att människor bryr sig om mer än bara utseendet och mer om det som finns inuti... dom killarna som bryr sig om du e kurvig eller smal, är dom verkligen nått att ha? Fokusera på dina bra sidor och svält dig inte. Inget svar på frågan va? [ops] Men jag e ju tjej, vad ska jag svara... Jo eftersom jag själv är smal är såklart min drömbild kurvig [crazy] haha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Flummig:

proportionerlig

Tack, gumman.


   
SvaraCitera