Aviseringar
Rensa alla

Smal eller tjock?


Ämnesstartare

Hej, jag är en tjej på ca 180 cm och som väger 60 kg. Tycker ni att det är en normal vikt?

Frågar på grund av en sak som hände nyligen.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Hört talas som BMI-test? Dom är finurliga grejer som gör så man slipper svara på 1000 såna här trådar. Try it.


   
SvaraCitera
Åtta

Tråden flyttad från Ungdomar.se/Önskemål och synpunkter på Ungdomar.se


   
SvaraCitera

nej inte tjock iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nomnomnam:

Hört talas som BMI-test? Dom är finurliga grejer som gör så man slipper svara på 1000 såna här trådar. Try it.

Har testat men det är grundat på en skala av vad som är hälsosamt eller inte, jag undrar hur samhället tycker med tanke på att det är det folk ofta bryr sig om.


   
SvaraCitera

Euw, fetfetfet. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarandaa:

Har testat men det är grundat på en skala av vad som är hälsosamt eller inte, jag undrar hur samhället tycker med tanke på att det är det folk ofta bryr sig om.

Finns en jävla massa vikttrådar, hitta nån tjej som väger samma vikt och se om hon trivs med vikten?
Google is your friend.
Dessutom vet inte vi om du är tjock elr inte.


   
SvaraCitera
Åtta

sarandaa:

Har testat men det är grundat på en skala av vad som är hälsosamt eller inte,

Nej, det är ett rent matematiskt mått som endast tar hänsyn till din vikt i förhållande till längd. Vad vikten består utav och var den sitter är helt irrelevant.

Skulle 40 av de där 60 kilona sitta på dina lår så skulle du nog se djävligt bisarr ut, men om de är utspridda över hela din kropp så ser du troligtvis smal ut. Min flickvän väger lika mycket som du, men är 20cm kortare, och hon ser då inte tjock ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har storlek 34 bara så ni vet.


   
SvaraCitera

verkar lagomt smal:3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

verkar lagomt smal:3

tack, antar jag.


   
SvaraCitera

sarandaa:

tack, antar jag.

hehe oki


   
SvaraCitera

sarandaa:

Hej, jag är en tjej på ca 180 cm och som väger 60 kg. Tycker ni att det är en normal vikt?

Jag tycker de är lagom, du är relativt lång för att vara en tjej så om du tolkar att din vikt är över det normala så tycker jag inte att de är något att bekymra sig om, jag skulle gilla de. Och jag vet att jag inte är ensam om de. [wink][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarandaa:

Jag har storlek 34 bara så ni vet.

åhhhhh nej gumman du är verrrrrrrkligen inte tjock, oommggg.

[tired]


   
SvaraCitera

tycker det borde vara det omvända, du borde väga 180 kg och vara 60 cm lång, hade varit coolare[sad]


   
SvaraCitera