Aviseringar
Rensa alla

Smal sen tjock mage!?


Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

har nästan haft magmuskler faktiskt!!! men tror odm försvunnit under allt fett... Hoppas du har rätt!

Du har fortfarande magmuskler, annars skulle du ha problem, men förstår vad du menar. Men, som sagt: När du står spänner du ju ut såväl muskler som hud och fett. När du sitter trycks det samman. T.ex. brösten ändras ju inte för att det förhållandet inte finns där.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

[love]

[cute] förstod nu hur dumt det lät!

enhimmelskdrog:

får jag med

men du får ju ba hud!!! jag får fett!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

men du får ju ba hud!!! jag får fett!!

neeej det ser ut som fett på mig med


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

får jag med, och har hör det som nachac sa: att det är muskler x)
vet inte om jag tror på det dock

Nachac:

Men, som sagt: När du står spänner du ju ut såväl muskler som hud och fett. När du sitter trycks det samman. T.ex. brösten ändras ju inte för att det förhållandet inte finns där.

Blir ju större om man har mer där, som t.ex. muskler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

[cute] förstod nu hur dumt det lät!

Äsch det va sött skrivet [crazy]


   
SvaraCitera
KSENIA

AH FAST ALLT BLIR VÄL TJOCKARE O M MAN TRYCKRE IHOP DET???? [shake] DESSUTO SPÄNNS VÄL FLER MAGMUSKLER NÄR MAN STÅR UPP ÄN NÄR MAN SITETER NER OCH DÅ KAN FETTET HÅLLAS UPPE MER???


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajäveln:

Nej, du har säkert hur smal mage som helst. t.o.m. folk med anorexi får sådär.

Oh, ofta? FÖr när jag ej åt normalt stack revbenen ut och då fick jag ändå så! usch vad dåligt man kunde må av det sen var det ändå naturlig ååå -.- 🙁

Nachac:

När du står spänner du ju ut såväl muskler som hud och fett. När du sitter trycks det samman. T.ex. brösten ändras ju inte för att det förhållandet inte finns där.

Aha,ja, det låter logiskt! Men... Så, man kan inte undvika att det blir så? En del har ju inte så... Eller, har alla men det syns mindre på en del?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Oh, ofta? FÖr när jag ej åt normalt stack revbenen ut och då fick jag ändå så! usch vad dåligt man kunde må av det sen var det ändå naturlig ååå -.- 🙁

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KSENIA:

AH

aa! du har rätt men hade aldrig tidigrae hört det:p

dazed:

Äsch det va sött skrivet

tack!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Eller, har alla men det syns mindre på en del?[confused]

vissa sitter rakare i ryggen osvvvvv
jag har sämst hållning så min mage trycks ihop asmycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

Aha,ja, det låter logiskt! Men... Så, man kan inte undvika att det blir så? En del har ju inte så... Eller, har alla men det syns mindre på en del?[confused]

Alla har så, men beror nog mycket på kroppsbyggnad och hur man sitter också. Sitter man rak i ryggen trycks det ju inte ihop lika mycket och är man i princip bara skinn och ben blir det ju plattare veck.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en kvinnlig kafka:

tack!

gillar folks små teorier och funderingar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Alla har så, men beror nog mycket på kroppsbyggna och hur man sitter också. Sitter man rak i ryggen trycks det ju inte ihop lika mycket och är man i princip bara skinn och ben blir det ju plattare veck.

[cool] nu känns det bätttre! ty!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

gillar folks små teorier och funderingar

jag har massor men min mamma har fler! du skulle nog hata hennes. jag gör det. blir ledsen o arg många ggr[n]


   
SvaraCitera
KSENIA

en kvinnlig kafka:

aa! du har rätt men hade aldrig tidigrae hört det:p

HEHE AH! DETTA ÄR FÖRÖVRIGT DET SÄMSTA MED ATT VARA SMAL, FETA STÄLLEN BLIR TYDLIGARE :S


   
SvaraCitera