Aviseringar
Rensa alla

Smala handleder!


Ämnesstartare

Vad har folket på UM för omkrets på handlederna? Bara jag som har typ ubersmala handleder? [shake]


   
Citera

Nej 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta man mäter. [shake]


   
SvaraCitera

Har inte mätt, men jag har både spinkiga handleder och vader. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

du e enzam


   
SvaraCitera
Jeay_L

Jag tror jag hade typ 14 eller nått...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, stora händer förbättrar inte situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Jag tror jag hade typ 14 eller nått...

Jag har 12.5. xD Grejen är att jag har riktigt stora händer, ser fucked up ut.


   
SvaraCitera
Jeay_L

Appuru:

Jag har 12.5. xD Grejen är att jag har riktigt stora händer, ser fucked up ut.

Var ett tag sen jag mätte, dessutom var det med typ ett skärp å linjal så måttet blev kanske inte riktigt rätt.. Jag har jättesvårt att bygga muskler i armarna, typ sjukt irriterande!

Du är 16 och kille, du växer för fullt det kommer nog lösa sig kroppen kommer ikapp..


   
SvaraCitera

Mätte nu. Har 15. Är i övrigt också smal 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har inte direkt funderat över saken och har inte något lämpligt mätverktyg i närheten, så jag kan inte kolla upp det närmare. Ser ganska normalsmala ut, lite beroende på synvinkel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jeay_L:

Var ett tag sen jag mätte, dessutom var det med typ ett skärp å linjal så måttet blev kanske inte riktigt rätt.. Jag har jättesvårt att bygga muskler i armarna, typ sjukt irriterande!

Du är 16 och kille, du växer för fullt det kommer nog lösa sig kroppen kommer ikapp..

Aja, jag gymmar ju så jag har iaf biffklump på armarna. [party] Jag har inte växt på 2 år nästan, är 185. Alltså jag är särskilt smal precis (menar inte BF, iofs inte fet heller), ganska kraftigt byggt allmänt sätt väger nära 80kg snart (bulk ftw).


   
SvaraCitera
sincan

jag har 6 cm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Appuru:

Jag har 12.5

Jävlar...


   
SvaraCitera