Aviseringar
Rensa alla

Smala tjejer


Ämnesstartare

Jag är naturligt smal eller vad man nu ska kalla det. Jag är född så helt enkelt. [wink] Men en sak jag stör mig jäkligt mycket på är när folk skriver på trådar att det är fult att vara smal eller om någon kollar på en och kommenterar att man är smal. Och då menar jag när man kommenterar på en nedlåtande sätt. Eller frågar om man får någon mat eller så. Det är grymt störande och man tar oftast illa upp vid sånt. Så det skulle vara väldigt nice om folk slutade med sånt. Alright? [y]

Fy på er som ger dumma kommentarer till oss smala. Speciellt när det så gott som alltid brukar vara större personer som ger någon blick eller säger nåt. Ska vi säga att ni är feta fläskiga och sjukt stora. Själv kommenterar jag aldrig något om någons utseende om det inte är något snällt jag ska säga. Skulle ens inte kunna säga en dum kommentar. Det går lixom inte. Önskade att alla bara accepterade varandra som de är och inte ger dumma kommentarer. Tänk vad kul och härligt allt skulle vara då. [bigsmile]

Laddar upp en bild på Kenzas ben, då det är så mina ben är ungefär. [rolleyes]

fullskrmsinfngning-2010-01-26-133740-bmp_71079728.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

Folk som ser naturligt smala är det inget fel på, folk som ser svälta ut ser hemska ut.


   
SvaraCitera

Ogillar också detta. Fuck er avundsjuka tjocksmockar!!!!!!!!
Fast är numera kvinnlig i kroppen så att säga. Men har fortfarande lite "hästben" kvar. Alltså lika smala som en hästs.


   
SvaraCitera

Euroda:

Alright?

Antar att om man ser en som ser sjukt smal ut så kan man tänka att den är sjuk p.g.a t.ex anorexi och ser ut som den gör, även om det förmodligen inte alls är så.

I like small girls [wink]


   
SvaraCitera

Euroda:

Eller frågar om man får någon mat eller så.

varför stör du dig på det [tard]
kan förstå att man tycker det är jobbigt om man får sådana kommentarer dagligen men annars är det väl bara att säga "jo, jag äter jättemycket" [smile]


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

"jo, jag äter jättemycket"

Efter det följer en mycket granskande blick samt ett "mhmmm". Jo, det är asjobbigt att få ÄS-stämpel vart man än går.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

varför stör du dig på det
kan förstå att man tycker det är jobbigt om man får sådana kommentarer dagligen men annars är det väl bara att säga "jo, jag äter jättemycket"

Bryr mig inte speciellt mycket men det är inte precis så att man tar sånt som en komplimang. Det känns bara sjukt onödigt att ens fråga sånt. [wink]


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Efter det följer en mycket granskande blick samt ett "mhmmm". Jo, det är asjobbigt att få ÄS-stämpel vart man än går.

aha [sad] har bara fått kommentar ett fåtal gånger, så det är nog därför jag inte har orkat bry mig


   
SvaraCitera

Euroda:

Så det skulle vara väldigt nice om folk slutade med sånt. Alright? [y]

Good luck changing the internet!

Euroda:

Laddar upp en bild på Kenzas ben, då det är så mina ben är ungefär. [rolleyes]

Du kunde sagt att det var en bild på dina ben och jag skulle trott dig, vem fan är kenza?

Euroda:

Jag är född så helt enkelt

Gratz, du drog en vinstlott i det genetiska lotteriet då
Flesta killar föredrar smala tjejer, även om vissa tycks tro att det är anorektiskt smal som gäller vilket är fel.


   
SvaraCitera

Gillar smala tjejer. Gillar mulliga tjejer. Det är inte utseendet som avgör speciellt mycket, trots att det kan vara en fördel.

Men naturligt smal ser bra ut, det är skillnad när man börjar undra om människan orkar röra på sig på grund av skelettet som lyser igenom på varenda del av kroppen.


   
SvaraCitera

Men det är väl inte jobbigare än att få tjockisblicken, negerblicken, blondblicken, fulblicken, white trashblicken, bögblicken, emoblicken, ungblicken, dumblicken, gammalblicken eller w/e.

Ställer mig aningen skeptisk till huruvida din förmaning skulle göra någon skillnad.
Men okej.


   
SvaraCitera

Pappbox:

Flesta killar föredrar smala tjejer

Där har du fel tror jag, nästan alla jag känner gillar lite hunk in tha trunk iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Ställer mig aningen skeptisk till huruvida din förmaning skulle göra någon skillnad.
Men okej.

Tror inte precis att den kommer göra skillnad. [wink]


   
SvaraCitera

Euroda:

Tror inte precis att den kommer göra skillnad. [wink]

Nä okej.

[wink]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Där har du fel tror jag, nästan alla jag känner gillar lite hunk in tha trunk iaf.

Hur menar du nu?
En tjej blir inte fet bara för hon har rumpa och bröst naturligt, med smal menar jag iaf just magområdet.
finns ju olika grader av allt, men smal är generellt sett bättre än tjock som jag sett det iaf


   
SvaraCitera