Aviseringar
Rensa alla

Smarta svenskar?


Ämnesstartare

Jag brukar oftast argumentera med folk ifrån amerika och tyckt att dom är rätt korkade eftersom att dom alltid/ofta tar två/tre olika extrema sidor och vägrar ofta att lyssna på den andra.

När jag sedan som en omväxling kom in hit och märkte att alla hade helt olika åsikter och alla var emot alla i en blodig men helt jävla underbar arena av vem som är mest intellektuell blev jag asglad, visst ingen håller med mig men det är så jag vill att världen ska vara...
Alla uttrycker sig själva och står för det dom tycker och lyssnar på vad andra tycker..

MEN, jag tror inte längre att det handlar om ett intelligent svenskt forum längre, jag undrar om mer personer har tänkt på detta eller om dom aldrig haft upplevelsen men jag har märkt på både mina egna och andras trådar att 50% av personerna som kommenterar INTE har en motsatt åsikt för att dom har spenderat tid att forma sig en bra världssyn..
men det brukar oftast utspela sig såhär..

En person startar en tråd:
Hej jag heter Alice och jag älskar blommor, jag skulle kunna döda min egen mamma för att få behålla alla blommer i hela värdeln..

svar 1.( MangoPolitikern ) *hela värdeln* lol lär dig svenska din idiot..
svar 2.( Kines1 ) fy fan va korkad tråd, dina åsikter är rasistiska..
svar 3.( Majnejmisolof) en vis man sa en gång * håll käften din hora*
svar 4. ( Kotten123 ) Jag har en helt annan syn på tillvaron, mammor är viktigare än blommor för mammor kan plantera blommor!

JAg anser nu att vi inte alls håller bättre argument, faktum är att vi bara dumförklarar varann hela tiden istället för att bevisa eller bevisa motsatsen..

Har du också märkt det här eller är jag en idiot?


   
Citera

JoElite:

jag är en idiot?


   
SvaraCitera

du är en idiot.


   
SvaraCitera

lol


   
SvaraCitera

JoElite:

värdeln

[bigcheers]


   
SvaraCitera

JoElite:

MEN, jag tror inte längre att det handlar om ett intelligent svenskt forum längre

[smile]


   
SvaraCitera

[zzz]


   
SvaraCitera

[love]


   
SvaraCitera

JoElite:

ingen håller med mig men det är så jag vill att världen ska vara...

tur det. [crazy]


   
SvaraCitera