Aviseringar
Rensa alla

smarta tjejer, hett??


Ämnesstartare

är det hett med en normal-snygg tjej som är duktig i skolan och har alla MVG???

alltså.. det jag vill veta; är det ballt/attraktivt med en tjej som e smart/duktig i skolan??


   
Citera

7kt 6y


   
SvaraCitera

hellre en smart tjej än en tjej som är korkad 24/7 så ja?


   
SvaraCitera

Det är givetvis individuellt. Sedan kan inte intellekt enbart bedömas genom betyg. Det finns kunskap om livet, allmänbildning, osv.

Men personligen finner jag allmänbildade och insiktsfulla kvinnor attraktiva. Då man lätt ska starta en diskussion utan någonform av problematik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sarkasm:

7kt 6y

varför är det "7kt 6y"?

Knarko:

hellre en smart tjej än en tjej som är korkad 24/7 så ja?

vad tkr du är det negativa med korkade tjejer/positiva med smarta?

Victor Ahlén:

Men personligen finner jag allmänbildade och insiktsfulla kvinnor attraktiva. Då man lätt ska starta en diskussion utan någonform av problematik.

är det viktigt då, att man ska kunna "diskutera"? (jag tycker det, men jag menar bara rent generellt)


   
SvaraCitera

haha skojar du? en snygg tjej som är smart väljer man ju lätt före en snygg tjej som inte alls är smart och inte kan nåt


   
SvaraCitera

är ballt/attraktivt med en tjej som är kåt hela tiden och tar den i tvåan och sväljer för en[wink]


   
SvaraCitera

babybox:

är det viktigt då, att man ska kunna "diskutera"? (jag tycker det, men jag menar bara rent generellt)

Nog måste man kunna kommunicera i ett förhållande. Sedan är det lika så som nämnt tidigare individuellt, så vissa önskar möjligtvis mindre prat än andra.

Så generellt så är egenskapen att diskutera mellan varandra en viktig part i ett förhållande.


   
SvaraCitera

Victor Ahlén:

allmänbildade och insiktsfulla kvinnor


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha skojar du? en snygg tjej som är smart väljer man ju lätt före en snygg tjej som inte alls är smart och inte kan nåt

en väldigt snygg tjej som är helt ok smart, eller en helt ok snygg tjej som är väldigt smart?

kebu12:

är ballt/attraktivt med en tjej som är kåt hela tiden och tar den i tvåan och sväljer för en

[confused]


   
SvaraCitera

babybox:

vad tkr du är det negativa med korkade tjejer/positiva med smarta?

negativa med korkade, de tänker inte steget längre eller flera steg längre än de borde. kommer ut saker ur deras mun som borde ha varit kvar

positiva med smarta tjejer, de vet vad de pratar om och man kan föra vettiga samtal med dem


   
SvaraCitera

Ja. Är inte ofta jag känner mig intellektuellt underlägsen någon, så när jag väl gör det är det lite spännande.


   
SvaraCitera

babybox:

varför är det "7kt 6y"?

vet inte, ville bara skriva något fördummande i tråd om smarta tjejer


   
SvaraCitera

Hellre en smart tjej än en tjej som får MVG i alla ämnen


   
SvaraCitera

babybox:

[confused]

du har mycket att lära om du inte förstår det där, som tur är för dig så är jag villig att lära dig[wink][wink]


   
SvaraCitera