Aviseringar
Rensa alla

Smarta tjejer!


Ämnesstartare

när jag va liten kom jag aldrig bra överens med dom. dom kunde alltid få deras cpbeteende inramat i någon slags logik o därav validera beteendet.

nu på senare tid känner jag typ bara smarta tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

förbjuden åsikt.

va?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en smart tjej och alla älskar mig.
Så ni som säger att ni ogillar smarta tjejer ljuger.


   
SvaraCitera

Sexigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Smarta tjejer är intressanta. De som vet mycket kan ofta komma med intressanta reflektioner och det är alltid kul. De flesta jag mött är inte dryga utan väldigt ödmjuka inför det dem kan och inser att de kan ha fel också. De är ofta intresserade av att lära sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Smarta tjejer är äckliga. Det vet jag, för jag är en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar inte det. smarta tjejer är som killar. äckligt.


   
SvaraCitera

Tänker inte på mig själv i de termerna, ibland är det bara lättare att räkna ut vad människor vill ha och förväntar sig, och ge dem det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

tjejer jag träffat med mvg i allt osv lider alla av någon typ av brutal efterblivenhet som drar ner betyget.

Tvivlar på att de är efterblivna om de har mvg i allt.

Wanking_BC:

Finns typ inga

[mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

och inser att de kan ha fel också

Precis! Det är nånting jag hatar med vissa människor (t.e.x mina "vänner"!)... Antingen så har dom rätt (vilket dom alltid tror tills man har exakta och trovärdiga (för dom) bevis) eller så skojar dom eller var oseriös.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Precis! Det är nånting jag hatar med vissa människor (t.e.x mina "vänner"!)... Antingen så har dom rätt (vilket dom alltid tror tills man har exakta och trovärdiga (för dom) bevis) eller så skojar dom eller var oseriös.

Vissa gillar helt enkelt inte att ha fel, speciellt inte när man hela tiden varit stensäker. Så då är det lättare att skoja bort det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Vissa gillar helt enkelt inte att ha fel, speciellt inte när man hela tiden varit stensäker. Så då är det lättare att skoja bort det.

Blev lite fel där, menar att dom säger "Amen jag skojade ju bara" när dom har fel. Sen har dom också lust att säga att man blev ägd som att det var en jättestor grej, men om dom blir det då ska man helst inte snacka om det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Sen har dom också lust att säga att man blev ägd som att det var en jättestor grej, men om dom blir det då ska man helst inte snacka om det.

Låter som att du har väldigt barnsliga kompisar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

Låter som att du har väldigt barnsliga kompisar.

Kan man säga [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pluggis:

Kan man säga

Hur många år är du? Verkar rätt ung om man utgår från dina kompisar. [cute]


   
SvaraCitera