Aviseringar
Rensa alla

Småsaker som du blir jävligt irriterad över?


Ämnesstartare

ceka92: penisar. utan förhud.

ser ju fräschare ut, men konstigare att peta i kanske

har numera börjat bli sjukt irriterad på t.ex människor med blek/kall hudton som använder smink m varma färger. o tvärtom

ser en ej att det sticker ut??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när man får frågan "e du sur?" 9172838383 ggr per dag MEN KAN DU FUCKING HÅLLa KÄFTEN INNAN JAG BLIR DET JAG SÄGER VÄL TILL OM NÅGON GJORT NÅGOT HERREGUD 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo: ser ju fräschare ut, men konstigare att peta i kanske

berövad på sin naturliga friktionsyta. tycker inte att det ser mer eller mindre fräscht ut. jobbigt att hålla på med den.


   
SvaraCitera

kukoxo:

har numera börjat bli sjukt irriterad på t.ex människor med blek/kall hudton som använder smink m varma färger. o tvärtom

ser en ej att det sticker ut??

kan inte se sådant :$ ingen aning om vilken hudton jag har


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lämna sängen på morgonen.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när lärare tar 9 månader på sig att rätta prov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

terrormat:

kan inte se sådant :$ ingen aning om vilken hudton jag har

hmm tror du har kall :$ finns en såndär map på googel som man kan hitta. fett bra innan man handlar smink!

ceka92:

berövad på sin naturliga friktionsyta. 

ja men det är männens problem, inte våra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

när man ska plocka in disk i diskmaskin och folk inte har sköljt ur sina glas


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

ja men det är männens problem, inte våra

haha.

man måste använda en massa kompensationsmedel när man smeker varann. saliv torkar efter 4 sek. man blir därmed torr i munnen och jättetörstig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omskuren ---> jättetörstiga tjejer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bell:

haha, min lilla dumbom Hjärta Det är jättelätt; byt ut de mot vi och dem mot oss.  
Exempel: "Vi ska gå hem till dem/oss." Du skulle ju inte säga "Vi ska gå hem till vi (de)".  

Läxa: Byt ut X mot de eller dem.
"Jag träffade X på affären."
" Jag tycker att X är trevliga."
"När båda hade kommit pustade X ut en stund. Nio månader senare var X tre!"

de e typförstår jumen de sätter sig aldrig
tror de har att göra med att ja inte bryr mig förutom när folk påpekar d .( o då känns de ba jobbigt .. o då lär man sig ju inget ju!! 🙁
men ska försöka Rodnar


   
SvaraCitera
höna

Bell:
1. Folk som inte kan använda de och dem rätt. ALKNGE9834u6+9u6KNGÖKNEÖGNEONGÖQIJ#=)U#%=)J ÄR DET SÅ JÄVLA SVÅRT ELLER!?!?

2. När. Jag. Måste. Ladda. Datorn. Blir ORIMLIGT arg och irriterad när batteriet lyser rött! Som nu, 11%, en fruktansvärt provocerande siffra!?! Arg som ett bi stampar jag iväg genom lägenheten för att hämta DEN DÄR JÄVLA SLADDEN. Som dessutom, ALLTID, jag upprepar; ALLTID ligger i köket när jag sitter i vardagsrummet och vice versa. VEM FAN HAR LÄMNAT DEN DÄR??

3. När kunder på mitt jobb (café) trycker ner; servetter, glasspinnar, tuggummin, trisslotter snus, fan och hans moster och HELA SITT JÄVLA LIV i sin halvfulla kaffekopp och sedan lämnar den på brickan. NÄR, jag undrar SEN NÄR, tror du att det blev smidigare att dränka allt ditt skräp i kallt kaffe, utspätt med ditt äckliga saliv, innan det ska slängas!?!? HUR, jag undrar HUR tacksam du tror att jag, som caféanställd, blir av denna "VÄNLIGA GÄRNING"?! NEEEEEEEEEJ, DU HJÄLPER MIG INTE, DU ÄCKLAR MIG EFTERSOM DET ÄR JAG, JAAAAG, SOM MÅSTE STÅ I KÖKET OCH GRÖPA UR DIN JÄVLA KOPP PÅ ALLT DITT ÄCKLIGA SKRÄP. OM JAG HAR TUR SÅ SKVÄTTER JAG SAMTIDIGT NER MIG EFTERSOM JAG LIKSOM MÅSTE BÄNDA LOSS ALLT MED EN SKED EFTERSOM DU VERKAR ÄGNAT DEN SENASTE JÄVLA TIMMEN ÅT ATT SLÅ NÅGOT SLAGS REKORD I HUR MYCKET EN KAN TRYCKA NER I EN KAFFEKOPP. EN HALVFULL SÅDAN!!

ÅÅ GUD NR 3. HATAR. typ när de petar ner servetten så det blir helt packat i koppen. 
När vi e inne på vafespåret: folk med barn som låter dom springa runt å kladda ner bord å golv... eller folk som byter blöja på sina barn i cafet. Ja det har hänt ett par gånger


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

höna:

ÅÅ GUD NR 3. HATAR. typ när de petar ner servetten så det blir helt packat i koppen. 
När vi e inne på vafespåret: folk med barn som låter dom springa runt å kladda ner bord å golv... eller folk som byter blöja på sina barn i cafet. Ja det har hänt ett par gånger

ÅÅÅH, det finns så många puckon på caféer!! Så många jobbiga människor som samlas där av någon anledning?! Jag och syrran, som också jobbar på café, kan sitta i timmar och battla om vem som har drygast kunder, hon brukar dock vinna, så många svin rent ut sagt.


   
SvaraCitera
höna

Bell:

ÅÅÅH, det finns så många puckon på caféer!! Så många jobbiga människor som samlas där av någon anledning?! Jag och syrran, som också jobbar på café, kan sitta i timmar och battla om vem som har drygast kunder, hon brukar dock vinna, så många svin rent ut sagt.

Haha jaa så många olika konstiga personer man möter alltså... du borde gilla sidan "rastauranghyfs" på facebook, mycket man känner igen 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

höna:

Haha jaa så många olika konstiga personer man möter alltså... du borde gilla sidan "rastauranghyfs" på facebook, mycket man känner igen 

åh, ska kolla! 
mvh
junkie på känslan en får av att hetsa över internt ämne i grupp


   
SvaraCitera