Aviseringar
Rensa alla

Smeka sig själv under sex


Ämnesstartare

Jag har ett litet "problem".

Min pojkvän vill att jag ska smeka mig själv när vi har sex, men jag "vågar inte". Det känns obekvämt och pinsamt, även om jag vet att han skulle gilla det jätte mycket och det skulle bli skönare för mig.

Så.. har någon några tips för mig att komma över det här?


   
Citera
Ämnesetiketter

Om båda vill det, så förstår jag inte vad problemet är. [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Problemet är, som jag skrev, att det känns pinsamt av någon konstig anledning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

porrgroda:

Problemet är, som jag skrev, att det känns pinsamt av någon konstig anledning.

Blir inte mindre pinsamt av att du gör en stor grej av det hela.

Försök. Pilla lite grann, en kortis. När det känns okej, pilla lite mer. Till slut är det nog inga problem. 🙂


   
SvaraCitera

är han så dålig i sängen? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nae jag vet 😛 Just därför behöver jag tips för att "avdramatisera" det. Min hjärna är dum mot mig och tänker för mycket 🙁

Men jo, jag får väl försöka med det. Det är ju inte så att jag kommer dö av det och vet inte ens varför jag tycker det är pinsamt, tror det har att göra med mitt kassa självförtroende. Men vafan. Jag fixar det 😀 haha.


   
SvaraCitera

Det är väl nästan alltid skönare att göra det själv eftersom karln antagligen inte vet hur man gör.


   
SvaraCitera

äh, du klarar det. tänk 1,2,3 och så gör du det bara.


   
SvaraCitera

porrgroda:

Problemet är, som jag skrev, att det känns pinsamt av någon konstig anledning.

Om du tror att det kommer vara awkward och pinsamt, så kommer det att vara det.

Life story inc:

Min kompis ville inte ha ett ONS med en av hans klasskompisar för han tyckte det skulle vara awkward att ses i skolan efteråt. Vafan? Båda var ju på, ofta det hade varit det. Så han vägrade dunka henne bara för att han tyckte det skulle varit awkward att ses i skolan dagen efter. Hade de knullat så hade det varit awkward, eftersom hans mindset är sån.

Grejen är att om det hade varit ombytta roller och det hade varit mig istället för honom, hade jag varit all over that pussy, och jag hade inte tyckt att det skulle varit awkward att ses efteråt över huvud taget. Även om hon hade tyckt det skulle vara lite awkward, så hade hon inte tyckt att det var konstigt alls efteråt, när hon märker att våran kompisrelation inte har ändrats alls och att jag är helt cool och att det är ingen big deal.


   
SvaraCitera

Avatar:

Life story inc:

Avatar:

ONS

Avatar:

awkward

Avatar:

mindset är sån.

Avatar:

all over that pussy

Avatar:

helt cool

Avatar:

big deal.

[y]


   
SvaraCitera

Avatar:

all over that pussy

[party]


   
SvaraCitera

Du kanske kan börja lite försiktigt någon gång och göra mer när du känner dig bekväm med det?


   
SvaraCitera

pojkennn:

[y]

haha ja men så kan det gå när man eh... neglectar (vad det nu blir) svenska 😛

Svenska är ett sånt skitspråk så Svengelska är någonting jag använder i min vardag hela tiden 😛

mjölk:

[party]

Oh yeah!


   
SvaraCitera

porrgroda:

men jag "vågar inte". Det känns obekvämt och pinsamt, även om jag vet att han skulle gilla det jätte mycket och det skulle bli skönare för mig.

porrgroda:

Problemet är, som jag skrev, att det känns pinsamt av någon konstig anledning.

Kanske för att du tycker att han borde vara "man nog" att göra hela jobbet?

Dom flesta tjejer gillar ju inte när killen inte räcker till och dom måste göra jobbet själva[wink]


   
SvaraCitera

Jag förstår honom. Han vill att du skall göra det så du skall komma fortare och han skall slippa att ha sex med dej[sad]


   
SvaraCitera