Aviseringar
Rensa alla

Smeka sig själv under sex


Ämnesstartare

kebu12:

Jag förstår honom. Han vill att du skall göra det så du skall komma fortare och han skall slippa att ha sex med dej[sad]

Så är det nog. Jag ska nog sluta ha sex med honom istället för att smeka mig själv [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Kanske för att du tycker att han borde vara "man nog" att göra hela jobbet?

Dom flesta tjejer gillar ju inte när killen inte räcker till och dom måste göra jobbet själva[wink]

Naae, jag har inget alls emot att "göra största delen av jobbet", känns bara konstigt att smeka sig själv när han är där [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Testa med att säga att han kan styra din hand när ni bara har petting? Som en slags "testomgång" [bigcheers]


   
SvaraCitera

smart pojkvän[love]


   
SvaraCitera

porrgroda:

Så är det nog. Jag ska nog sluta ha sex med honom istället för att smeka mig själv

Låter bra[smile]


   
SvaraCitera

porrgroda:

Min pojkvän vill att jag ska smeka mig själv när vi har sex, men jag "vågar inte".

sup dig full första gången så löser det sig[y] nej men allvarligt talat, finns inga genvägar d e bara o göra det. o hur hinner man ens fundera över det där, du måste levadig in lite mer så kommer d av bara farten[bigsmile][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet, men grejen är att alltid när det "kommer på tal" så är det att han stannar upp sexet helt och säger "smek dig själv". Då är det inte så lätt att leva sig in i det och bara låta det hända, då tänker man för mycket xD


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera