Aviseringar
Rensa alla

smeknamn [cool][bigsmile]


Ämnesstartare

Herr Ye, eller Mister Ye


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rasförrädaren:

du missar den allmängiltiga relevansen i min signatur...

aha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"Lillkuken" eller "Lillkukis"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller "Biffen"[cool][cool][cool][cool][cool][cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nåt smeknamn? Har haft flertalet olika över åren, kärt barn har många namn vettu.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jazz kreativt ik... 😛


   
SvaraCitera
Melus

patrick bateman:

vart kommer det ifrån? [cute]

Jag heter Marcus. Vart smeknamnet kommer ifrån kommer jag inte helt ihåg. Har dock för mig att det finns ett sorts äpple som heter just "Malus" och Melus kom ifrån en felsägning.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

min kära far brukar ibland kalla mig fröken stöken och har gjort det sen jag var 3 år.

Sen brukar min mamma kalla mig för clover.


   
SvaraCitera
Paseo

Nu ska vi se
Bella, bellis, bellbell osv osv är väl självklara smeknamn med tanke på mitt namn så det säger de flesta. Dock är jag inte speciellt förtjust i de sista två. Uhhhh.

Om jag ska räkna upp allt som jag blivit kallad av bästis så får jag hålla på länge o jag tror inte ens jag minns allt, men framför allt har det vart Belle. Uttalas Belé. mmm gillar mkt mkt bättre än Bella faktiskt.

sen har vi sånadär namn som följt med ett tag men som inte används sådär jätteofta som Barbie, Paseo, Bailando, Biffit, Poppa


   
SvaraCitera
Paseo

jo just det så har vi Isafisa också o Isa o Issa


   
SvaraCitera
Paseo

usch hemskt </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Nåt smeknamn? Har haft flertalet olika över åren, kärt barn har många namn vettu.

haha. kärt barn

cuzIcan:

Jazz kreativt ik... 😛

haha uttalar du det som musiken jazz? [bigcheers]

Melus:

Jag heter Marcus. Vart smeknamnet kommer ifrån kommer jag inte helt ihåg. Har dock för mig att det finns ett sorts äpple som heter just "Malus" och Melus kom ifrån en felsägning.

coolt [y] jag gillar berättelser bakom smeknamn [smile]

Paseo:

Nu ska vi se
Bella, bellis, bellbell osv osv är väl självklara smeknamn med tanke på mitt namn så det säger de flesta. Dock är jag inte speciellt förtjust i de sista två. Uhhhh.

Om jag ska räkna upp allt som jag blivit kallad av bästis så får jag hålla på länge o jag tror inte ens jag minns allt, men framför allt har det vart Belle. Uttalas Belé. mmm gillar mkt mkt bättre än Bella faktiskt.

sen har vi sånadär namn som följt med ett tag men som inte används sådär jätteofta som Barbie, Paseo, Bailando, Biffit, Poppa

haha det var inte så lite. Bella är fint tycker jag [smile] Belé lät med lite coolt faktiskt. Poppa var grymt [party][bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha. kärt barn

D r lugnt patte, förstår om du aldrig hört det uttrycket förr[smile]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

D r lugnt patte, förstår om du aldrig hört det uttrycket förr

haha. jag är ett betydligt mer kärt barn än du


   
SvaraCitera

Hm...tja, jag har inget speciellt smeknamn, men jag har blivit kallad Pärlan pga att ett av mina namn betyder det


   
SvaraCitera