Aviseringar
Rensa alla

smeta olja på sitt ansikte


Ämnesstartare

det finns ju nåt som kallas OCM (oil cleansing method) som tydligen, tvärtemot vad man kan tro, ska hjälpa mot acne.

jag käkade roaccutan förut och fick bort det mesta av finnarna men det är fortfarande lite grann kvar. huden är också torr och rodnar lätt.

undrar om ni har prövat OCM och vad ni då tycker.


   
Citera

Har provat att ta bort smink med olivolja och min hud säger att det är bra. Tycker dock att det är rätt kladdigt innan man lär sig få väck oljan. Fast det är ju inte ocm men litegrann i alla fall.


   
SvaraCitera

JA JAG HÅLLER PÅ MED DET.

Det fungerar ASBRA. Ingen sarkasm. Fungerar SKITBRA. LÖJLIGT BRA. MIRAKELKURSBRA. För mig.


   
SvaraCitera

Har dock inte pallat göra en sådandäringa ordentlig rengöring på länge, men brukar kleta olivolja i ansiktet innan jag sover ibland, om min hy bråkar. Men, det fungerar skitbra för mig. Massiv skillnad.

Postar en före- och eterbild från förra hösten, då jag testade detta för första gången. Det är kring en vecka mellan bilderna, eller kanske lite mindre. Minns inte. Hann väl oljeklet innan sömn varannan kväll, kanske, och två, tre ordentligare rengöringar med ricinolja/olivolja + ångvarma våta handdukar. Skillnaden var mer galenmassivsuperb i verkligheten än på dessa bilderna. Sedan blev det ännu bättre!

skillnaden.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har funderat på att testa det, men har varit för lat för att införskaffa ricinolja.


   
SvaraCitera

Kan ni vara snälla och sluta klicka på mitt pizzaansikte + min knarkpupill nu, tack... [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Kan ni vara snälla och sluta klicka på mitt pizzaansikte + min knarkpupill nu, tack... [mad]

[blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej brk

jag har en fråga
förlåt för ot

hur lång tid tog det innan du blev snyggare av roaccutan

mvh
ful


   
SvaraCitera

Tickstart:

[blush][blush][blush][blush][blush][blush]

Alltså, för fan...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Kan ni vara snälla och sluta klicka på mitt pizzaansikte + min knarkpupill nu, tack...

Ögon i en plåthink:

Visningar: 254

Folk lyssnar inte [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har aldrig testat.. Måste göra det nu!![bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Visningar: 1931
[love]

Vill få detta beskrivet för mig, enkelt beskrivet. Inget krångel. Verkar det krångligt så kommer jag att bestämma mig för att icke genomföra.
Tack på förhand! [cute]
(vore passande att skriva förHUD i detta fall hahahaha ågu vad jag rolig jag är)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ögon i en plåthink:

Alltså, för fan...

du blev ej arj sadu!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ricinolja ska vara bra

http://www.alltforforaldrar.se/ladydahmer/2010/february/dagens-no-poo.html

hon har en hel kategori med massa snajsiga recept (NO POO)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är ej bikarbonat farligt att få i sig? mvh orolig själ


   
SvaraCitera