Aviseringar
Rensa alla

Sminktips. [smile]


Ämnesstartare

Jag tänkte byta ut mina sminkprodukter HELT OCH HÅLLET så det vore jättesnällt om ni kunde tipsa om någon produkt som NI tycker om. Skriv varför du tycker om den och vad den gör. Du kanske har tips på något särskilt märke.

Jag är ute efter både vardagssmink och lite mer festligt smink. Mascara behöver ni inte tipsa om för det är nog det enklaste att hitta.


   
Citera
Ämnesstartare

Om ni undrar varför så är jag i en förändrande period just nu och finns det någonting bättre än när saker och ting är nya? Man känner sig som en helt ny människa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken färg på rouge tycker ni är snyggast? När det går åt det lite mer brunare hållet? Röda hållet? Rosa hållet? Bronziga hållet? Aprikosiga hållet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använder maybelline new york's pure liquid flytande mineralfoundation, typ den bästa jag har prövat [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

använder maybelline new york's pure liquid flytande mineralfoundation, typ den bästa jag har prövat [y]

Haha vad roligt att du nämner den, den använder jag nämligen just nu. Jag gillade den i början men har tröttnat på den. Det mest positiva är väl att man inte ser så sminkad ut men det känns som att den inte sitter snyggt hela dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MUS har bra produkter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

MUS produkter är bra.

Jag älskar deras produkter som man använder på ögonen men har inte testat resten, har hört att deras foundations suger.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men ska nog köpa lite därifrån. Tänkte kolla efter lite naturliga grejer också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

känns som att den inte sitter snyggt hela dagen.

kan hålla med där, fast har inte hittat någon foundation som gör det [crazy] men tkr det är bra att den ljusaste färgen var tillräckligt ljus för mig haha, och så ger den ju som sagt inte att man ser kakig ut i ansiktet och det är bra. annars är den jag hade innan den här bra också. det var true match nånting men den innehåller olja och det är inte bra om man har fet hy [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj vad långt heh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

har hört att deras foundations suger.

Jag har hört att den är bra ;s Eller de kanske sa att den sög .. Minns fan inte.

Vilka märken har du tills nu köpt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I.D mineralpuder ska visst vara väldigt bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Srbija:

I.D mineralpuder ska visst vara väldigt bra.

det är bra, men inte bra om man har torr hud


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

kan hålla med där, fast har inte hittat någon foundation som gör det [crazy]

Kanske inte finns någon. [n]

Srbija:

Jag har hört att den är bra ;s Eller de kanske sa att den sög .. Minns fan inte.

Vilka märken har du tills nu köpt?

mus, lancome och vanliga märken typ isadora osv

Srbija:

I.D mineralpuder ska visst vara väldigt bra.

Jo, jag vet men jag vågar fan inte lägga 1000 kr på något som kanske inte ens är bra, har ju läst en del som blivit missnöjda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behöver iofs inte några tips när det gäller ögonskuggor, aslätt att hitta snygga och bra. Puder och foundation är väl svårast.


   
SvaraCitera