Aviseringar
Rensa alla

Smisk på rumpan


Ämnesstartare

Jag är en kille som är intresserad av smisk på rumpan. De senaste tjejerna jag träffat tillfälligt eller varit tillsammans med har velat ha smisk på rumpan, antingen som en del i sexlek eller som ett slags rollspel där de fått smisk när de inte skött sig. Känns lite förbjudet på något sätt men otroligt spännande.
Är det många som har fått, eller fantiserar om att få smisk?


   
Citera
Ämnesetiketter

Kille 24:

Är det många som har fått, eller fantiserar om att få smisk?

hehe, jadå.. brukar få det typ varje gång av min kk.. [love][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte poängen men jag är väl för "vanligt".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

flicka86:

Förstår inte poängen men jag är väl för "vanligt".

Då är vi två[smile]


   
SvaraCitera

jag fick det av en helt okänd människa helt plötsligt, ute liksom [shake][shake]


   
SvaraCitera

xKiTTiEHx:

jag fick det av en helt okänd människa helt plötsligt, ute liksom [shake][shake]

haha jag smiskar bara personer jag känt iaf några timmar xD


   
SvaraCitera

Fick en klatsch på röven av en tjej på arvika. Jag var på väg till campingen, hon gick åt andra hållet med en annan tjej. När vi passerade varandra så snurrade hon runt och smackade till mig på röven, det var en intressant upplevelse. 8)


   
SvaraCitera

Vad i... Jag är helt övertygad om att jag skrev ett inlägg i den här tråden häromdagen där jag länkade till Smisk's presentation.
Varför är det inte kvar?
Är det Marcus Normark som varit framme igen blir jag pissed [mad]


   
SvaraCitera

Oh welll.

Detta kan iaf intressera dig: smisk


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

jag smiskar bara personer jag känt iaf några timmar xD

hahaha wtf xD


   
SvaraCitera

Vet inte om jag vill bli smiskad, men min flickvän har inget emot en liten lätt dask på rumpan. [smile]


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Fick en klatsch på röven av en tjej på arvika.

Både jag och Libertad blev ass-grabbade av en snorfull och asful brud på drakbåtsfestivalen här i Sundsvall. Jag vet inte riktigt om det är [cool] eller bara [sad].


   
SvaraCitera

Nevon:

Både jag och Libertad blev ass-grabbade av en snorfull och asful brud på drakbåtsfestivalen här i Sundsvall. Jag vet inte riktigt om det är [cool] eller bara [sad].

Om man vill se positivt på det hela så kan man väl säga att det är sorgligt på ett ganska så trevligt sätt =)


   
SvaraCitera

I love Cheesypoofs:

Om man vill se positivt på det hela så kan man väl säga att det är sorgligt på ett ganska så trevligt sätt =)

Eller trevligt på ett ganska så sorgligt sätt. [cute]


   
SvaraCitera

Nevon:

Eller trevligt på ett ganska så sorgligt sätt. [cute]

Whatever gets you going! [party]


   
SvaraCitera