Aviseringar
Rensa alla

SMITTA!


Miramithe:

över 60 grader

Inte riktigt nog. Det krävs upp till ca 130 grader för att ha ihjäl allt man vill ha bort.

isola:

Gå till en vanlig frisör pröjsa 200 spänn för hål,istället för att få massa äckliga infektioner.

Eller så låter du bli, och går till en studio. Eller gör det fan hellre hemma om du är vettig och läser på och använder rena kanyler och bra smycken, än hos en frisör. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moribund:

Inte riktigt nog. Det krävs upp till ca 130 grader för att ha ihjäl allt man vill ha bort.

som är? bakterierna är ju de ända man vill ha bort...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moribund:

Eller så låter du bli, och går till en studio. Eller gör det fan hellre hemma om du är vettig och läser på och använder rena kanyler och bra smycken, än hos en frisör.

ELLER så skiter du i allt detta som verkar ta en hel dag[wink]
och går till nån frisör/smyckeaffär där de har sån där blomdahl
titan håltagning som man inte kan bli allergisk mot och låter de skjuta dig i örat med den lilla pistolen, och gå hem.[ops]


   
SvaraCitera

Det är en smittorisk även om du kokar.

Miramithe:

Moribund: Inte riktigt nog. Det krävs upp till ca 130 grader för att ha ihjäl allt man vill ha bort.
som är? bakterierna är ju de ända man vill ha bort...

Allt dör inte vid 60 grader som moribund sa så krävs det närmare 130 grader tryckkok i 20 minuter för att det ska bli sterilt, i vissa fall räcker inte ens det.
Det finns bakterier som klarar över kokpunkten.
Det finns bakterier som överlever 1000 gånger större stråldos än en människa också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Botulinum:

Allt dör inte vid 60 grader som moribund sa så krävs det närmare 130 grader tryckkok i 20 minuter för att det ska bli sterilt, i vissa fall räcker inte ens det.
Det finns bakterier som klarar över kokpunkten.
Det finns bakterier som överlever 1000 gånger större stråldos än en människa också.

ja men lite skit ska man ha, bara man dödar all ev HIV or simmular stuff...


   
SvaraCitera

Miramithe:

ja men lite skit ska man ha, bara man dödar all ev HIV or simmular stuff...

HIV förstörs väldigt lätt, men det är virus.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Botulinum:

HIV förstörs väldigt lätt, men det är virus.

Ja precis så 60 grader är fullt ok... man ska inte vara så orolig för bakterier... its a part of nature


   
SvaraCitera

astapasta_the one:

kan jag bli smittad om jag lånade hanns kanyl??

har han hiv?


   
SvaraCitera

Miramithe:

Ja precis så 60 grader är fullt ok... man ska inte vara så orolig för bakterier... its a part of nature

Bakterier kan orsaka flera olika sjukdomar/förgiftningar som är en bra mycket smärtsammare,snabbare och säkrare död än HIV


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Botulinum:

Bakterier kan orsaka flera olika sjukdomar/förgiftningar som är en bra mycket smärtsammare,snabbare och säkrare död än HIV

precis som jag sa lite skit ska man ta... om man nu inte orkar fixa riktiga grejjor eller göra de rätt så...


   
SvaraCitera

Den stora frågan är vilka sjukdomar kompisen har. [cheers]


   
SvaraCitera

Aids?

Dold text: Jag vet att det är standardsvar på UM, förlåt.


   
SvaraCitera

haha du kan få en kanyl av mig: P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det kommer smitta om du andvänder andras. köp egna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera