Aviseringar
Rensa alla

Smörja in sig efter dusch?


Tjejen_med_hjärtat:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

om jag rakat något o kanske någon gång annars.

ansiktet däremot måste jag

Humlan69:

smörja in sig inom tre minuter

är någon fix idé jag har [confused]


   
SvaraCitera

rebeca:

ansiktet däremot måste jag

Jag får ångest över att jag inte smörjer in mitt face. Borde jag göra det och med vad?


   
SvaraCitera

Zapetta:

Borde jag göra det

om du är torr elr dylikt

Zapetta:

med vad?

ansiktskräm föreslagsvis [confused]


   
SvaraCitera

rebeca:

ansiktskräm föreslagsvis [confused]

Lol ja men tänkte om du visste någon bra [confused]


   
SvaraCitera

Zapetta:

Lol ja men tänkte om du visste någon bra

aha ne jag är en fattiglapp så jag har en garnier för torr hud. helt ok om man har de o inte är så kräsen.


   
SvaraCitera

rebeca:

aha ne jag är en fattiglapp så jag har en garnier för torr hud. helt ok om man har de o inte är så kräsen.

Nice [cute]


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Brukar duscha på kvällen och att gå och lägga sig helt oljig och äcklig är det värsta jag vet... Smörjer iofs bara benen när jag måste, de är väl lite torra nu men ähh, ingen som ser det... 😉 Skulle dock gjort det om jag hade gått i shorts eller liknande!


   
SvaraCitera
Exner

Zapetta:

Lol ja men tänkte om du visste någon bra

Angelize:

coming up


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Man ska vara len.


   
SvaraCitera

Tack Exner!! [bigsmile]


   
SvaraCitera

Smörjer in mig över hela kroppen varje kväll efter att jag duschat.
Har något slags kontrollbehov och måste göra det, annars kan jag inte sova utan att det känns som om det kliar överallt.

(Till ämnet hör kanske att jag tränar simning 5-6 gånger i veckan och att kloret sägs torka ut huden.)


   
SvaraCitera

Om jag känner mig riktigt verkligen supertorr så skrubbar jag kroppen och ansiktet sedan smörjer jag in med olivolja och en annan valfri olja t.ex tistelolja hur billigt som helst och bra för huden...Sen duschar man bort det. Då behöver man bara smörja in sig ibland med salvor. Då väljer jag produkter som är naturliga finns hur mkt som helst. Tror jag använder urtekrams just nu billigt men har märkt att om man smörjer in sig med den för torr hud i fejjan för mkt så får man finnar men det löser man med det första jag skrev här Har du fet hud använd ricinolja...

Olivolja är det bästa som finns jag använder det som inpackning i håret också det verkligen reparerar love love love. Ibland tar jag jojoba i topparnao m det känns slitet


   
SvaraCitera

Det är jättemysigt men orkar inte göra det [confused]


   
SvaraCitera

alla dessa oljor finns på bodystore.com min favvosida cheap


   
SvaraCitera

Tjejen_med_hjärtat:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Får alltid torra ben/torr hud av duschtvål, så jag har börjat göra det varje gång. Det värsta jag vet är stramande och torr hud [tard]


   
SvaraCitera