Aviseringar
Rensa alla

sms tips? ^^


Ämnesstartare

tjingeling ^^ Nu är det så att jag skulle precis smsa en person men vet ej vad jag ska skriva D:
Är det någon som har nån idé om nått kul man kan smsa om länge o inte tröttna på?? 🙂
Skriv gärna fler en ett förslag 🙂


   
Citera

tror du på ett liv efter döden?

när tar universum slut?

osv[cool]


   
SvaraCitera

Ebba1:

Är det någon som har nån idé om nått kul man kan smsa om länge o inte tröttna på??

Finns förmodligen inget.

Hatar när människor vill föra en sms-konversation som tydligen aldrig ska nå ett slut. Det kostar bara pengar och är oändligt meningslöst och tråkigt.


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Det kostar bara pengar

inte om man har gratis sms (som förvisso kostar en viss summa/mån men lätt är värt det)


   
SvaraCitera

lr comviq kompis


   
SvaraCitera

Knarko:

inte om man har gratis sms

Gratis sms är bara för sossar!


   
SvaraCitera

"HEJ ÄR DU GLAD IDAG???"


   
SvaraCitera
Arlo
 Arlo

varför skicka sms bara för sakens skull?


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Det kostar bara pengar och är oändligt meningslöst och tråkigt.

kostar inte om man har gratis sms...

Knarko:

inte om man har gratis sms (som förvisso kostar en viss summa/mån men lätt är värt det)

skaffa telenor ladda med telenor messa mera och få 3000 gratis sms i 30 dagar [bigsmile] kostar bara 150kr och man kan ladda med 100 sen och ändå behålla sina fria sms, men problemet är att människor med comviq kompis inte vill messa då för att de bara smsar gratis inom comviq:(

Angelize:

lr comviq kompis

skit i comviq! bättre med operatör som man kan smsa till alla gratis som halebop eller telenor


   
SvaraCitera

cuzIcan:

skit i comviq! bättre med operatör som man kan smsa till alla gratis som halebop eller telenor

men lol, vem har halebop lr telenor? iiiiiiiiingen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men kan ni inte sluta o prata om vare kostar o ge mig tips istället va? [wink] Jag har faktiskt comviq kompis o den ja messar me har comviq så ge mig massa tips bara [bigsmile]


   
SvaraCitera

Angelize:

men lol, vem har halebop lr telenor? iiiiiiiiingen.

[crazy] Tänkte också så, sen flyttade jag norr ut och här verkar "alla" ha det [tard]


   
SvaraCitera

mitt senaste meningslösa sms:

"haha det e inte varje dag man ser en halvnaken snygg kille smörja in sig med solkräm på jobbet^^ det bästa e att jag kan titta på honom från fönstret när jag jobbar:) han e nog 17 eller 18 tror jag:/ men han e söt iaf 😀 kram <3"

OBS! jag hade tråkigt brukar inte va sån[crazy] men vi messade (jag och min kompis) ganska länge efter... vi snackade om killar och sen kom vi in på syskon och sen hennes olyckliga kärlek osv. funkar skit bra [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahah tack så mycke x)


   
SvaraCitera

Angelize:

men lol, vem har halebop lr telenor? iiiiiiiiingen.

jag har telenor 🙁 men det på grund av min familj som vill ha telenor family så att alla i familjen ringar och smsar gratis till varandra:( jag bor i stan och alla har verkligen comviq så jag e lite av en outsider pga det, men 2 av mina kompisar har inte comviq iaf [bigsmile]


   
SvaraCitera