Aviseringar
Rensa alla

Smstrakasserad på konstigt språk!


Ämnesstartare

Alltså, den senaste månaden får jag nästan dagligen sms av ett nummer som skriver långa meddelanden på, för mig, ett helt obegripligt språk. Någon vänlig själ som kan säga vad detta är för något och vad det betyder?[tard]

Est volshebnaja strana! Lish s luny ona vidna. V toj strane sredi lesov zhivet el'f hranitel snov. El'f na dudochke igraet, sny kak babochki letajut.


   
Citera

T9 suger antagligen. [wink]


   
SvaraCitera

Ryska


   
SvaraCitera

hur kan du bli trakasserad om du inte vet vad det står?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

värdeuppgift:

hur kan du bli trakasserad om du inte vet vad det står?

Jag får hotfulla smileys i smsen.[tired]


   
SvaraCitera

Callie:

Jag får hotfulla smileys i smsen.

hjälp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [tired]


   
SvaraCitera

Engligt google är det slovakiska och det här blev översättningen:

Est volshebnaja Party! Ställa med luny hon vidna. I Toj hand onsdag skogar zhivet el'f Hraniti drömmar. El'f att dudochke igraet, kak babochki letajut drömmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oh tackar tackar! [smile]


   
SvaraCitera

Callie:

Jag får hotfulla smileys i smsen.[tired]

Blir du rädd? [smile]

Är det kolon+snabela? [wink][wink][wink][wink]


   
SvaraCitera

Knothole:

Är det kolon+snabela?


   
SvaraCitera

hejkattunge:

T9 suger antagligen. [wink]

XDDDD HAHHAHHAHAHHA 😀 <3


   
SvaraCitera

Kanske en hemlig beundrare som vill variera sig när det gäller kärleksförklaring?


   
SvaraCitera

Observator:

Kanske en hemlig beundrare som vill variera sig när det gäller kärleksförklaring?

Haha, det där påminner mig om för måååånga år sedan (på den där tiden man hde en 3310 och det var det bästa som fanns på marknaden). Då var det en tysk som skickade en massa kärleksmess till mig. Han frågade bland annat om vi skulle gifta oss och sådär.


   
SvaraCitera

PlatonicLove:

Haha, det där påminner mig om för måååånga år sedan (på den där tiden man hde en 3310 och det var det bästa som fanns på marknaden). Då var det en tysk som skickade en massa kärleksmess till mig. Han frågade bland annat om vi skulle gifta oss och sådär.

Se där, har det hänt en gång kan det hända igen!


   
SvaraCitera

Observator:

Se där, har det hänt en gång kan det hända igen!

Precis : )


   
SvaraCitera