Aviseringar
Rensa alla

Smuggelcigg ?


Ämnesstartare

Tjo , vet någon vart man kan få tag på billig smuggelcigg ? Gärna i limpor. Billigt ska det vara också. Ge lite tips , vart fan vänder man sig egentligen ?


   
Citera
Ämnesetiketter

Tobakshandlarn på kyrkgatan.


   
SvaraCitera

Källaren i närmaste blattens hyreshus. Ska man med smuggelcigg till? Köp rulltobaken 1kg Cobra och filter (går på max 400kr) och skaffa en mal samnt en rullare and you´re set for a long time.


   
SvaraCitera
höna

visa turkkiosker kan ha asbilliga limpor


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

rulltobaken 1kg Cobra

råtobak är det

dessutom kan du få 1kg plus en jävligt mycket bättre skärare för 380 på pgw


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

råtobak är det

Och denna skillnaden på ord är tillräcklig för att rätta mig?


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

Och denna skillnaden på ord är tillräcklig för att rätta mig?

Det är inte direkt som att du sa fel ord, utan snarare att du kallar det för något det inte är, om du förstår skillnaden, de flesta skulle nog bli besvikna om de förväntar sig rulltobak och får hem råtobak.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

de flesta skulle nog bli besvikna om de förväntar sig rulltobak och får hem råtobak.

Joja förstår din mening, bara en vana att kalla det för rulltobak dumma skåningar som lär mig fel ord[cry]


   
SvaraCitera

ToxicWithaHintOfSteam:

bara en vana att kalla det för rulltobak dumma skåningar som lär mig fel ord

AA FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN ASSÅ!1!


   
SvaraCitera

Har du inte råd med ordentliga cigg ska du fan inte röka, fattighjon [no-no]


   
SvaraCitera

det finns bajs o kattassar i smugelcigg


   
SvaraCitera

dvärgkastarn:

Har du inte råd med ordentliga cigg ska du fan inte röka, fattighjon

Så det är en klassfråga helt plötsligt, pöbeln skall inte ha tillgång?


   
SvaraCitera

pfft patrask ska int röka de ska äta gräs


   
SvaraCitera

röka gräs kanske?


   
SvaraCitera

Suddkastaren:

Tjo , vet någon vart man kan få tag på billig smuggelcigg ? Gärna i limpor. Billigt ska det vara också. Ge lite tips , vart fan vänder man sig egentligen ?

Jag har en kontakt som arbetar inom kommunen här i stan som åker runt med sin kommunbil och säljer på lunch-rasterna, haha!

Brukar köpa sprit & cigg av honom en gång i månaden ungefär. Limpa Marlboro röda för 250spänn. [smile]

Vet du något ställe i din stad där utländska lastbilschaufförer brukar stanna för att sova på nätterna så kan jag tipsa dig om att dra dit för att försöka göra en deal! [smile]


   
SvaraCitera