Aviseringar
Rensa alla

smuggla knark i röven?


Ämnesstartare

är det nånn här som ha gjort det nånn gång
för jag ha aldrig det men ha känt folk som gjort det men känner inte dom längre så kan inte fråga dom
men jag undra hur vanligt det är med sånna jobb och sen va det ger för straff om man bli på kommen om man suttit på ungdoms vårld innan det
jag fundera inte på att smuggla jag bara undra vad som är risker med det och varför dom gör det
och om det inte är obehaglit att stoppa upp nått där för jag är ingen bög så jag vet inte det


   
Citera
Ämnesstartare

man måste inte vara bög om man stoppat grejer i röven 

det man stoppat upp kan ju råka frigöras och då blir det inte kul 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har för mig att de brukar svälja det och sedan använda laxermedel för att få ut det igen.
De plastar dock in det ordentligt då det är väldigt farligt om en påse skulle gå sönder.


   
SvaraCitera

Man kan få fängelse tom. Fast då krävs det en större mängd än den som får plats i röven..


   
SvaraCitera
Turbo

Får dom misstankar om att du smugglar knark vid tullen så kollar dom analen då många pundare som dig själv tror dom är den första som kommit på att man kan trycka upp det i röven


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur känns det då


   
SvaraCitera

De flesta har typ kapslar i munnen, kommer snuten är det bara o svälja o se glad ut 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fredaghelaveckan:
De flesta har typ kapslar i munnen, kommer snuten är det bara o svälja o se glad ut 🙂

gör det inte ont att bajsa ut den sen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Meta: gör det inte ont att bajsa ut den sen

Det är väl skönt att det river lite i röven när du skiter ut kapslarna. Har du otur går någon sönder och du får ditt livs största och sista kick mao knalltransport till bårhuset. Men du kan trösta dig med att livet är mycket bättre i himmelen än här nere på jorden.


   
SvaraCitera

Meta:

gör det inte ont att bajsa ut den sen

Gör det inte mer ont att köra upp knark i röven?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOR:

Det är väl skönt att det river lite i röven när du skiter ut kapslarna. Har du otur går någon sönder och du får ditt livs största och sista kick mao knalltransport till bårhuset. Men du kan trösta dig med att livet är mycket bättre i himmelen än här nere på jorden.

du ha rätt

Fredaghelaveckan: Gör det inte mer ont att köra upp knark i röven?

ja vet inte va tro du?


   
SvaraCitera

Hahahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jadu, om du gillar känslan av att vara skitnödig så är det något för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zerafina: det man stoppat upp kan ju råka frigöras och då blir det inte kul

det är ju kul att bli hög


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lmaomynigga:

det är ju kul att bli hög

inte kul att ta överdos och dö


   
SvaraCitera