Aviseringar
Rensa alla

smy6gröka när föräldrarna e hemma


Ämnesstartare

Drar heroin istället. Mycket coolare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

d e bra oxå fö man ökar i cool het


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ja, det 'r sant, bra tipser
jag kan rekommendra också att om man tar bvi vill få bort lutken lukten från när man har rökt få bort lukten ifrån huset, så kan man ta en kudde ha mjöl i den och vifta med det den k,uden absordera lukten för att det är mjöl i kudden


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

fack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

döög: fack

fack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

fack

FACK datan e cp ......... skrek ja fört min granne hörde allt hörs igenom här pinsasmt lite

sj e ja inte mellan mellan 13 och 16 år o bor inte hemma men men ,,,,, [crazy] bruka köpa cigraeter t min bror som e mellan 13 och 16 år så han kan göra dt.... smyg röka[badgrin]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

sj e ja inte mellan mellan 13 och 16 år o bor inte hemma men men ,,,,, [crazy] bruka köpa cigraeter t min bror som e mellan 13 och 16 år så han kan göra dt.... smyg röka[badgrin]

min bror eom är mellan 13-16 fortfaradne (han fylle 17 iår) brukar fråga mi om jag kan köpa snsus ut han.. brukar aldrig göra de t för jag skäms när jag måste visa mitt legg i kassan (ser så ful & annorlunda ut(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

min bror eom är mellan 13-16 fortfaradne (han fylle 17 iår) brukar fråga mi om jag kan köpa snsus ut han.. brukar aldrig göra de t för jag skäms när jag måste visa mitt legg i kassan (ser så ful & annorlunda ut(

okej då eni nästan likajämn gammla [crazy] kul o ha 2 kompis bror..... ir.. om man e kompis vill säga [crazy]

ne dt e sannt sj brukar ja kolla först så dt e 2 gam tant som sitter i kassan ananrs villl ja helst inte d men vem bryr sig egt???? inte så många


   
SvaraCitera

jag fattar inte vad det är för coolt med att röka? kan ngn förklara?


   
SvaraCitera

Tycker inte du ska uppmana ungdomar till missbruk av dödsdroger såsom nikotin. Det börjar med en cigg och sen sitter man där med en spruta i armen. Du är en ond människa.


   
SvaraCitera

Hjärnsläpp:

jag fattar inte vad det är för coolt med att röka? kan ngn förklara?

Det är inget man kan förklara, det måste komma naturligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så har man skitföräldrar som struntar i om deras ungar röker


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

okej då eni nästan likajämn gammla [crazy] kul o ha 2 kompis bror..... ir.. om man e kompis vill säga [crazy]

han e e n idiot... faktiskt... kan nästan säga att jahg hatar honom alla hans åsikter är precis tvörtemot mina (han e bl.a rasist och homofob)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

döög:

han e e n idiot... faktiskt... kan nästan säga att jahg hatar honom alla hans åsikter är precis tvörtemot mina (han e bl.a rasist och homofob)

trkigt o höra.........men men


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

trkigt o höra.........men men

nu plgugar jag teori ttill mitt prov imorrn tar därför ett litet uppehåll från denna tråd!! vi hörs!!


   
SvaraCitera