Aviseringar
Rensa alla

smygdiet?


Ämnesstartare

en av mina bästa vänner har precis tagit sig ur en jobbig ätstörning vilket gjort att mina föräldrar är extra uppmärksamma om mitt och min syster, matintag, träning och hälsa.

jag vill jättegärna tappa några 3-5 kilo.
har kommit på ett bra sätt att träna lite extra i smyg. nu är det bara det att jag gärna vill ha lite tips på hur jag kan "smygbanta".

vad ska jag säga om de undrar varför jag äter lite? vad ska jag äta mäst eller minst av? m.m....

vill bara lägga till att jag vet exakt vad jag håller på med och att min väns ätstörningar har gett mig en bättre uppfattning om hälsa men jag vill vääääldigt gärna bli av med de där 3-5kg.
hjälp?


   
Citera

thiinn:

hjälp?

nej


   
SvaraCitera

du vet väl att denna tråd kommer att låsas? om dina föräldrar håller koll på er så har de antagligen anledning till det, så ät normalt + träna ordentligt, överdriv inte, må bra, sprid kärlek, etc,


   
SvaraCitera

thiinn:

vill bara lägga till att jag vet exakt vad jag håller på med

[rolleyes] mm, du har ju så bra koll på allt!


   
SvaraCitera

och när du har blivit av med 5 kg vill du ha bort 5 till osv osv


   
SvaraCitera

låter riktigt skitkorkat.

Äter du bara riktig mat och tränar så kommer det ju gå bra utan att behöva smyga med det.

Dessutom kommer du inte gå upp dem där kilona när du kommer på att det är dags att börja äta igen.


   
SvaraCitera

ingen människa behöver gå ner 3-5 kilo antingen behöver man inte gå ner alls eller mer än så. ditt beteende låter inte sunt och postande av pro ana grejer är förbjudet enligt da rulez


   
SvaraCitera

Tråden låst


   
SvaraCitera