Aviseringar
Rensa alla

Snabb fråga


Paseo
Ämnesstartare

Jag ska åka o göra teoriprovet (körkort ofc) om 30 min
Gjorde nyss ett övningssluttest och fick 63 rätt av 70
Känner mig ändå inte säker, funderar på om det var tur pga frågor jag kunde lr om jag helt enkelt kan det nu ba
Hur pluggat asmkt
Ok så frågan är ska jag köra 1 sluttest till eller ska jag lägga ner skiten nu å inte plugga mer?


   
Citera

det räcker med plugg. det du inte kan nu kommer du inte kunna då heller


   
SvaraCitera

säger också räcker. Bättre att låta huvet andas lite innan provet 😉


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

HALLÅÅÅ VART TOG MINA TAGGAR VÄGEN


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

mmm jaja jag litar på er iaf. tar 1 treo o 1 berocca å en hög me självförtroende o såklart massa kunskap hihi så ska nog gå bra. det måste va ett bra tecken när man ser en helhet i alla frågor.


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

lulz hihi


   
SvaraCitera

Lycka till nu!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Jag pluggade rätt lugnt igår men kände mig osäker. Plugga på det du känner dig mest osäker på. Kör hårt nu!


   
SvaraCitera

Jag skulle se till att sova rejält natten innan provet (försent nu).

Sedan så panikpluggade jag alltid lite innan själva testet. (Refererar till tentor nu.)


   
SvaraCitera

Varför hamnade mitt inlägg innan Paseos fasten jag skrev det efter? Förvirrad


   
SvaraCitera
Paseo
Ämnesstartare

Fattar ni jag klarade det. JAG KLARADE DET. Omg. Jag vågade inte trycka på avsluta prov, fick panik o höll på att kräkas. Tillslut blundade jag o ba tryckte så stod det GODKÄNT. Omg mitt hjärta <3


   
SvaraCitera

Man ska ska känna sig ickesäker, det är då det går bra. Söt Jag gjorde ett sånt där testprov på nätet för ett par veckor sedan, fick 42 rätt. Fatta hur mycket man glömmer av allt det där onödiga man inte behöver veta för att köra bil bra eller!!  

Grattis förresten! Party


   
SvaraCitera

Konstigt att man inte kan citera i fråge-trådarna? o.O
Men iaf:

Då jag inte vet om du får notis bland kommentarerna så skrev jag: jag fick 59p jämfört med 51p som jag fick förra gången 🙂
Grattis btw. Gjort uppkörningen än?


   
SvaraCitera