Aviseringar
Rensa alla

Snabb Musik?



   
SvaraCitera

sikkos:

Har för mig att du har liknande smak.

Mjamjo. In flames föra come clarity var nice. Men enda melodiska jag annars gillar är dark tranquillity. Annars är det mycket black metal på mig, men favoritbandet är soad.

sikkos:

Ska du till Sonisphere i sommar?

Nah, bara metallica där jag skulle vilja se.


   
SvaraCitera

Snabbt är det i alla fall.


   
SvaraCitera

Budolicious:

Mjamjo. In flames föra come clarity var nice. Men enda melodiska jag annars gillar är dark tranquillity. Annars är det mycket black metal på mig, men favoritbandet är soad.

Budolicious:

Nah, bara metallica där jag skulle vilja se.

Okey okey, nä BM har jag aldrig fastnat för. Det är lite för extremt för min del.


   
SvaraCitera

sikkos:

Okey okey, nä BM har jag aldrig fastnat för. Det är lite för extremt för min del.

Kände så förut med, när sincan började lyssna på det och så, gillade det inte alls. Men man få gå genom rätt portaler för att komma dit antar jag. Jag började upptäcka dissection och blev helt fast, sen var det väl något annat band där mellan som var lite mörkare, och sen ett annat som var ytterligare ett snäpp. Och rätt som det var så satt man där med silencer och ofermod [smile]


   
SvaraCitera


src="/img/smilies/love.gif" alt="[love]">[love]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Kände så förut med, när sincan började lyssna på det och så, gillade det inte alls. Men man få gå genom rätt portaler för att komma dit antar jag.

Ja det är väl lite så. Jag var själv emot metal överhuvudtaget innan jag blev inledd på det spåret i 6an-7an nått.. och sen lärde man sig liksom. Fast jag är rätt nöjd med min musiksmak just nu. BM kan vänta tills suget kommer[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gillade verkligen Kamelot och Arsonists Gets All The Girls, tack dom måste jag ladda ner!


   
SvaraCitera


   
SvaraCitera

Speltidning:

Gillade verkligen Kamelot och Arsonists Gets All The Girls, tack dom måste jag ladda ner!

köpa*
inget wärschsnack här [smile]


   
SvaraCitera

Här kommer en lista jag tagit mig tid att komponera så jag kräver att du lyssnar igenom allt.

Possessed - Fallen Angel. Döds när den är på topp.

Destruction - Eternal Ban. Tysk thrash slår aldrig fel, omöjligt att inte gilla.

Toxik - Victims. Teknisk thrash när den är som bäst. Egentligen kan du lyssna igenom hela world circus-albumet, det mesta där är snabbt och äckligt bra

Tänkte att jag tar med låtar som är rätt lättlyssnade men fortfarande sjukt bra. Gillar du inte någon av dessa låtarna har du med all sannolikhet något hörselfel.


   
SvaraCitera

HARDCORE MEGA MIX !!! ska det va:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera

Denna är la rätt snabb


   
SvaraCitera

URL:Error. Sveriges bästa band.


   
SvaraCitera

Bah! URL:Error


   
SvaraCitera