Aviseringar
Rensa alla

Snacka stånd med pojkvän


Ämnesstartare

Idag var min pojkvän hemma hos mig efter skolan och han skrev massor på mobilen och jag brydde mig inte så värst just då, sen gick han på toa och lämnade mobilen kvar. Jag kan hans kod så jag kollade och då var han inne på en chatt där man får hjälp om man har problem. Jag läste igenom vad det stod och ungefär såhär:  

Jag är en 16årig kille tillsammans med en 16 årig tjej, jag verkligen älskar henne och får stånd väldigt lätt (räcker med nån kyss, lite hångel, smek på armen,nacken eller pill i håret) jag har aldrig visat henne att jag får stånd. Jag vet inte hur jag ska göra och snart åker våra familjer på solsemester tillsammans och jag kommer dela rum med henne men eftersom man har kalsonger/badbyxor är det mycket svårare att dölja det. Dessutom kommer jag se henne lättklädd och dela säng med henne. Jag älskar verkligen henne men jag vill förbreda mig och henne inför resan men jag vet inte hur jag ska visa henne det eller förklara. Sen fick han lite olika svar och så och de som han sa att han ville göra var att när vi låg och skedade var att han skulle lägga sig närmare så jag kände hans stånd och sen nån förklaring att han älskade mig mycket. Och han älskar verkligen mig. Han undrade också vad han skulle ha gjort om han fick utlösning eller utlösning i sömnen och jag såg det. Sen undrade han hur han skulle reagera om han fick stånd och våra föräldrar såg det (då ville han att jag skulle sitta i hans knä så det inte syntes men han vågar ju inte visa att han har stånd så...)

Så hur ska jag göra när han tar upp det, Han skrev också att han skulle snacka nån sen kväll när vi låg och myste och det var mörkt så att det inte gick att se att han var generad.

Hur ska jag förbreda mig!!!!! Behöver verkligen hjälp!!!!


   
Citera
Ämnesetiketter

 awwweeeeeee gullisar hihi

 


   
SvaraCitera

har detta nåt med din berättelse o göra Söt


   
SvaraCitera

Awwww men ååh snuttegull Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
har detta nåt med din berättelse o göra Söt

nej detta händer på riktigt till skillnad från berättelsen


   
SvaraCitera
Kudhos

Finns inget finare än att spionera på sin pojkväns mobil när han är på toaletten. Hjärta


   
SvaraCitera

Jag tror jag måste gå över till familjeliv snart...


   
SvaraCitera

ÄlskadeTvillingbror: nej detta händer på riktigt till skillnad från berättelsen

Shockerad


   
SvaraCitera

Stekarn:
Jag tror jag måste gå över till familjeliv snart...

  hahHAHAHAHAHA 


   
SvaraCitera

Sug av han när ni är på resan.


   
SvaraCitera

Så hur skaarrow-10x10.png jag göra när han tar upp det

Lyssna på na´va. Så får ni snacka och så blir allt bra Mycket glad
Fy skäms för att du var inne på hans lösenord Icke!


   
SvaraCitera

är ståndet impregnerat? vad ska man ha för pålar? hur mycket får ett stånd kosta?


   
SvaraCitera

Maks:
är ståndet impregnerat? vad skaarrow-10x10.png man ha för pålar? hur mycket får ett stånd kosta?

Stora frågan är ju egentligen om han ens har tillstånd att få hålla uppe ett stånd. Om det är på offentlig plats dårå...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xuzkie:
Lyssna på na´va. Så får ni snacka och så blir allt bra Mycket glad
Fy skäms för att du var inne på hans lösenord Icke!

Han kan mitt oxå 😉


   
SvaraCitera

sätt handen innanför hans byxor?


   
SvaraCitera