Aviseringar
Rensa alla

Snacka via internet.


Ämnesstartare

Det är så att jag bor i en liten by och jag finner ingen utav de tjejer som bor här eller runt omkring särskilt intressanta utan träffar endast intressanta tjejer på andra orter en bit ifrån mig. Så när jag väl pratar med någon tjej som jag är intresserad utav så sker det på antingen MSN eller facebook eller sms (dock väldigt sällan på telefon) då jag inte kan åka hur som helst för att träffa henne.

Så min fråga lyder: Har ni något tipps på hur man snackar över internet/MSN? Liksom hur man snackar på ett sånt sätt att den på andra sidan får lite vibbar om att man är intresserad? För man kan ju inte flörta på samma sätt eller visa med kroppsspråket som man kan öga mot öga. Så helt enkelt hur flirtar man med en tjej över internet och hur pratar man med henne så att man kanske väcker ett litet intresse även hos henne?

Stort tack på förhand till er som svarar seriöst!! [y]

//MrMetrixa


   
Citera

har endast raggat över internet, tror det är så att antingen har man det eller så har man det inte [wink]


   
SvaraCitera

hej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har endast raggat över internet, tror det är så att antingen har man det eller så har man det inte

Okej, och vad skulle du komma med för tipps åt mig? Bara snacka på som vanligt, så som man gör med ens kompisar?

//MrMetrixa


   
SvaraCitera

hej [blush]


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

//MrMetrixa

sexig namn [blush]

köttfärssås:

hej [blush]

[confused]


   
SvaraCitera

MrMetrixa:

Okej, och vad skulle du komma med för tipps åt mig? Bara snacka på som vanligt, så som man gör med ens kompisar?

brukar snacka som vanlgit [crazy]


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

[confused]

får inte jag också flörta lite?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cacaoxo:

sexig namn

Där ser man [smile]


   
SvaraCitera

kom inte till um och försök sno mina bitches[no-no][wink]


   
SvaraCitera

Hur svårt kan det egentligen vara????


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg att du är en professionell fotograf och att du skulle vilja ta några bilder på dem och att de skall möta dig på något skabbigt hotellrum, då kommer de flyga land och rike runt för att träffa dig. [y]


   
SvaraCitera

dubiös:

Hur svårt kan det egentligen vara????

Helsvårt!!!!


   
SvaraCitera

saturn:

Helsvårt!!!!

Ja, tydligen!!


   
SvaraCitera

dubiös:

Ja, tydligen!!

Lär TS???


   
SvaraCitera